Kadınlar neden teşekkür etmeyi bilmezler?

Ya metroda bir kadına yer veriyorum, sırf metro sıkışık yanlış bir şey olmasın diye, asık suratıyla geçip yerime oturuyor. Ya insan bir teşekkür eder ya da gülümser, sanki hak etmiş ve ben onu yapmaya mecburmuşum gibi davranıyor. Apartmandan çıkarken kapıyı tutuyorum, böyle sanki ona kapıyı açan bir görevliymişim gibi istifini bozmadan havalı havalı geçiyor. Ya bu kadınlar niye teşekkür etmeyi bilmiyorlar? Sorsan hepsi kibarlık bekler, saygı bekler ama gram kibarlık ve saygı göstermezler... Sonra da ”insanlar neden kötü?” diye ağlarlar. İnsanın iyilik yapma isteğini bitiriyorsunuz...
Kadınlar neden teşekkür etmeyi bilmezler?
Cevapla