AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
44Cevap
maddi kazancı erkeğe bırakmak tabiki ekonomik bağımsızlığı yok eder ve muhtaçlık yaratır, ben bu yüzden ilerde evlenirsem bile çalışmak istiyorum
Bence yaratır. O yüzden herkesin elinde bir işi olmasının en mantıklısı olacağı görüşündeyim. Her an her şey olabilir...
muhtaç olmayabilirsin ama kadin ya da erkek gibi hissetmek icin ihtiyacin olduğu kesin karsilikli bir durum
hayır. aksine erkekler kadınlara muhtaçtır. Kadınlar para bula bilir merak etme her şsyden para çııkarırlar (Yalnış anlamayın )
allahu teala eşitligi sever. Bu yüzden erkeği kadına muhtaç, kadınıda erkeğe muhtaç olarak yaratmıştır...
sadece sevgi muhtaçlıktır. maddiyat vesaire tek başımızada bir şekilde hallolur. biz de insanız o bakımdan kendi ayaklarımiz üzerinde durabiliriz
Maddi konularda muhtaclik yaratabilir ancak kadinin evde aldigi sorumluluklarinda karsiligini hicbir sekilde ödeyebileceklerini sanmiyorm.
hep erkek calisicak eve bakicak diye bir sey uydurmuslar ki hic oyle degil bence iki tarafta calismali
Maddi kazanci erkege birakmak muhtaçlık yaratir. Ama bence iki taraf da çaba göstermeli yani çalışmalı.
Evet kadın, erkeğe maddi yönden muhtaçtır. Fakat bir geliri yoksa. Erkek ise kadına her türlü muhtaçtır. 😏
kadin erkege erkek kadina muhtac bu tartışılması gereksiz bir konu bence kesin net her anlamda. muhtaclar birbirlerine
Herkesin calismasi gerektigini dusunuyorum. muhtacliktan ziyade uretken oldugunu bilmek ozguven getirir.
Bence her açıdan ikisi de birbirine bağımlı. Biri maddiyata baksa bile öbürü de yaşamın geri kalan her yerine bakıyor.
değildir tabikide maddi kazançtan bahsetmişsin artık kadınların çoğunluğu da artık kendi kazancını elde edebiliyor asıl erkekler kadınlara muhtaçtır 😒
Hayır. Her ilişki de olduğu gibi kadın ve erkek ilişkisinde de iş bölümü ve ortaklaşa ile yürür evlilik.
Hım muhtaç değiller ama bazen erkekler ile konuşmak bir kadın ile konuşmaktan daha rahatlatıcı oluyor. Bu bence genelimiz için geçerli.
Erkekler böyle düşünüyorsa allah muhtaç etmesin ne diyelim 😒 muhtaç ifadesi çok rencide edici gerçekten😒
Ne kadın erkeğe, ne de erkek kadına muhtaç değildir. Herkes kendi ayakları üzerinde durabilir. Kimisi bunu yapmak veya yaptırmak istemez orası ayrı.
Maddi durumda: Erkek eve bakmakla yükümlüdür, kadın çalışıyorsa eve bakmak için kazandığı parayı vermesi gerekmez. Yükümlülüğü yoktur.
Maddi durumda bir muhtaçlık yok. Ama başka durumlarda iki cinste birbirine muhtaçtır.
Kavanozun kapağını açmak için, poşetleri taşımak için veya. Lazım oluyor yani, olmaz olur mu))))
Muhtaç olmak farklı bir şey ama birbirlerine gereksinimleri vardır. Maddi kazanç söz konusuysa artık her iki tarafta çalışıyor genelde
Kadın erkeğe-erkek kadına elbet muhtaç. Fıtratımız gereği zaten birbirimize muhtaç yaratıldık..
Hayır değildir mallar evlenince ortak olur iki tarafta bunun farkındaysa muhtaçlık durumu ortadan kalkar
Her insan sağlığı el veriyorsa çalışmalıdır... Tembel olmak doğru değil
kadın kendi ayakları üzerinde durduğu sürece kimseye muhtaç değildir
iki tarafnda birbirine minneti olmazsa zaten yurumuyo..
muhtaçlar, erkeklerinde kadınlara olduğu gibi ihtiyaç meselesi
erkek-kadın birlikte bir takımdır ikiside birbirine farklı zamanlarda muhtaçtır..
Yaratır O yüzden hiçbirzaman kocama muhtaç Olmam okulumu okurum İşimi elime
Alırım
Öyle evlenirim
Evet, detayda bahsettigin gibi olunca muhtaç olunuyor ,-,
Eğer çalışmaz erkek eline bakarsa tam muhtaçlık olmasa da özgür de olamaz. Kadının çalışması şart.
Kendi ayaklari uzerinde durmayi basarabilen bir insan kimseye muhtaç degildir, olamazda.
Kadın erkeğe muhtaç değildir. Ama bir kişiden para gelmesini beklemek muhtaçlıktır. Kadın da olsa erkek de olsa bu böyledir.
Sadece bebek yapmak için.. bir de korktukları bazı anlarında.
bazı noktalarda her iki cinste birbirine muhtaç ama hayati anlamda kimse kimseye muhtaç değildir.
belli konularada iki tarafta birbirlerine muhtaclar bence
Eğer kadın istiyorsa herşeyi başarabilir, yapabilir. O yüzden muhtaç değildir tabii ki
Hayır hiç bir insan insana muhtaç değildir. Ayakları üstünde durmasını bilmesi gerekir.
kesinlikle muhtac degildir bence erkekler kadina muhtactir diye dusunuyorum
kadın erkeğe erkekte kadına muhtaçtır bence gerek maddi gerek manevi
Bu devirde hangi erkeğe güvenip para kazanmayı reddeder bir kadın anlamam... Muhtaç değiliz
hakikaten büyük yorumcuymuşsun 270 tane kız cevabı almak her babayiğidin harcı değil :) sorunun cevabı her iki tarafta birbirine muhtaçtır
insanlar sevgi gormek ister bunu da karşı cinsten ister her iki tarafta birbirine muhtaçtır
bence erkekler kadinlara muhtactir cunku cogu erkek beceriksiz benceee
Kadınlar erkeklere muhtaç değildir bunu asla kabul etmiyorum
Kadın kendini maddi bakımdan muhtaç etmemeli.
Hem kadın erkeğe, erkek kadına muhtaçtır.
babamdan bile para almıyorum ki alsaydım bu muhtaçlık olmazdı.
her kadin calisip kedi ayaklarinin uzerinde durmali kimseye muhtac olmadannn
elbette yaratır her bireyin kadın ya da erkek ayaklari ustunde durmali birine bagli yasamamali
Ne kadınlar erkeklere ne erkekler kadınlara muhtaçtır.
Bence bir kadın ayakları üzerinde durabilmeli ya ondan sonra kimse kimseye muhtaç olmaz, olmamalı da.
niye muhtaclik olsun ki. Bnce erkek bunu seve seve yapmalı. Ama kadın öyle hissediyorsa çalışsın
ne erkek kadina.. ne de kadın erkege muhtactir... tabiki sosyal ve iktisadi statuleri norm ve degerleri bu karsilastirmali dengeyi bozabilir...
Muhtaclik olarak gormeyelim de her iki cinste birbirine lazim tamamlayici diyelim
İki tarafta birbirine muhtaç bana göre. Tabii eğer hayatlarını birleştirdilerse...
kadinlar erkeklere muhtac degildir ama calisan bir kadin erkegine muhtac degildir ama calismayip ev hanimiysa evet muhtactir kim ne derse desin.
Kadında çalıştıktan sonra bir muhtaçlıgı olmaz. Ama sevilmek ister tabikide bir erkek tarafından korunup kollanmak ister
kısmen ama muhtaçlık kelimesi biraz ağır, mecbur dense daha iyi sanki
Ne biçim soru bu tabi ki muhtaç değiliz sizden daha iyiyiz daha zekiyiz. Kadın kendi başına ayakta kalabilir.
Hayir. Evet diyenler bir bok bilmiyor yani hayatı tanimiyor
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!