• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Hepmi İyi Niyetlerinden Vurulur İnsanlar?

TamTesettürlü_
TamTesettürlü_ Takip Et
Xper 4 Yaş: 27
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
03
Yapay Zekaya Sor
Soru gayet açık...
Hepmi İyi Niyetlerinden Vurulur İnsanlar?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Ehlivukuf
    Ehlivukuf Takip Et
    Mentor Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 17,9b cevap paylaştı.

    Aynen öyle.
    Kalbi temiz olanın hikayesi mutlu sondur hep. Evet, o bazen kötü şeyler yaşar. Hatta genelde iyi olduğu için kızar, kötü olabilmek için bile zorlar kendini. Ama kötü değildir, olamaz. Kendine yakıştıramaz.
    Çünkü bilir, birini üzmek istersen; gün gelir sende aynı duruma düşersin. Çünkü bilir, birinin kötülüğünü istersen yarın kötülüğünü istediğin şey senin başına gelir. Bu yüzden geceleri kafasını yastığa koyduğunda vicdanı rahattır. İşte onu diğerlerinden farklı yapan en önemli zenginliği budur..

    2
    1 Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Çok kırılıyorum. Buna rağmen şükür ediyorum. Nasıl olacak bilmiyorum. Azap gibi geliyor..

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • NeOlsun55ibilirsin
    NeOlsun55ibilirsin Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 34%
    +1 yıl

    İyi niyetli olan kaybetmez burada kaybetme başka yerde kazanır bu yüzden iyi niyetini asla kaybetme 😊😊

    Kimilerine de ders olsun 😅

    1
    11 Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Kimilerine.. :)

      Yorumla
    • NeOlsun55ibilirsin
      NeOlsun55ibilirsin
      +1 yıl

      Kimileri iyi biliyor kendilerini ulasti yani 😅

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Geç kaldımı sizce ulaşım :)

      Yorumla
    • NeOlsun55ibilirsin
      NeOlsun55ibilirsin
      +1 yıl

      Ben kulağını çekicicem sen merak etme

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Kahkaha attım. Tamam o halde :D

      Yorumla
    • NeOlsun55ibilirsin
      NeOlsun55ibilirsin
      +1 yıl

      ağrıya iyi gelir atın 😄 neyse ben artık uyudum😊😊

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Allah rahatlık versin :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Sana da.. yarın?

      Yorumla
    • NeOlsun55ibilirsin
      NeOlsun55ibilirsin
      +1 yıl

      😅😅

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Hatlar karışmış... Tutankamon ağabey.. :)

      Yorumla
    • NeOlsun55ibilirsin
      NeOlsun55ibilirsin
      +1 yıl

      Olsun ya sorun değil 😅

      Yorumla
  • alime52
    alime52 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Biz iyi niyetimizi rizayi ilahi icin yapiyoruz birak suistimal etsinler edenler rabbim goruyo kardesim

    2
    15 Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Kalbim öyle kırık ki kardeşim.. Şükür ediyorum ama dayanamıyorum artık..

      Yorumla
    • alime52
      alime52
      +1 yıl

      Her musibetde elbet hayir vardir sukur nimeti sekva musibeti artdirir canim bizi bizden iyi bilen bir rabbimiz var sukur ki rabbim yardimcin olsun en suhuletli bir sekilde musibetlerini gidersin insallah canim dua edicem sana 😉☺

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Allah razı olsun kardeşim. Bende sana edicem..

      Yorumla
    • alime52
      alime52
      +1 yıl

      Imtihan kardes tevekkul gerek

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Öyle.. Kardeşim saat tam 1de kapatıyorum ben hesabı. Hakkını helal et :)

      Yorumla
    • alime52
      alime52
      +1 yıl

      Bu sitede tek sevdigim sendin ya 😥uzulcem gittigine cok helal olsun rabbim hayirlisini ihsan eylesin inslalah

      Yorumla
    • alime52
      alime52
      +1 yıl

      Sende helal et isnalalh

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Helal olsun

      Yorumla
    • alime52
      alime52
      +1 yıl

      Tesekkurler canim gitmememissn sevindm cok 😃

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Rica ederim canımda, gitmek için bırakılmadım :D

      Yorumla
    • alime52
      alime52
      +1 yıl

      Iyi yapmissn uzulmusdm gidecegine

      Yorumla
    • alime52
      alime52
      +1 yıl

      Sana mesaj atamiyorm

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Atayım istersen kardeşim? Bayanlara atıyorumda erkeklere özel mesaj yok :D

      Yorumla
    • alime52
      alime52
      +1 yıl

      Aynen kardesm bnde atmiyorm evet at bna mesaj

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Ben mesajı komple kapatmıştım bekle atayım hemen

      Yorumla
  • KirmiiziOjemm
    KirmiiziOjemm Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Seni iyi niyetinden vuruyorum tan tan tan tan tan 🔫 🔫 🔫 😂😂😂

    1
    2 Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Yüzümü güldüren tek şey buydu galiba :)

      Yorumla
    • KirmiiziOjemm
      KirmiiziOjemm
      +1 yıl

      😂 😂

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

6

Cevap

19

Cevap

  • new-anka
    new-anka Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 876 cevap paylaştı.

    Vurulmak ne kelime !
    İyi niyeti suistimal mi istersin. İhanet mi.
    Zalimlik mi. Saygısızlık mı.
    Hakkımı helal etmedim.
    Rabbime bıraktım.

    1
    20 Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Gidiyorum biliyormusunuz? :)
      Burayı bırakıyorum..

      Yorumla
    • new-anka
      new-anka
      +1 yıl

      gitme arkadaşım ya?
      neden gidiyorsun
      seni seviyorum ben

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Öyle olması gerektiğini anladım.

      Yorumla
    • new-anka
      new-anka
      +1 yıl

      hakkında hayırlısı olsun ismini bile bilmiyorum
      ama Allah senden razı olsun

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Neden ki?

      Yorumla
    • new-anka
      new-anka
      +1 yıl

      dua ettin bana
      masum temiz kalplisin
      mutlu olmanı isterim

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Olması gereken o. Size niye bir 10 dakika ayıramayım çokmu zor sanki. Bakın zor değilmiş demekki Allah iyi insanlarla karşılaştırsın sizi

      Yorumla
    • new-anka
      new-anka
      +1 yıl

      Allah razı olsun kardeşim.
      teşekkürler

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Kalmam gerektiğini anladım. :)

      Yorumla
    • new-anka
      new-anka
      +1 yıl

      Benim için kal :)
      gitme lütfen
      sen benim meleğimsin

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Teşekkür ederim sağolun Ağabey.. :)

      Yorumla
    • new-anka
      new-anka
      +1 yıl

      ben teşekkürler kardeşim :)

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Gününüz nasıl geçiyor :)

      Yorumla
    • new-anka
      new-anka
      +1 yıl

      buradan yazmak olmuyor :)
      ileti yazarsanız çok sevinirim :)

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Bu 3. cü deyişiniz :)
      Ama ben ciddi anlamda kabul etmiyorum :)

      Burdan konuşsak nolurki :)

      Yorumla
    • new-anka
      new-anka
      +1 yıl

      bir derdini görüşünü herkesin okuduğu bir yerde
      paylaşmak olmasın diye mesaj sistemi var

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Bir dakika..

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Beklettim kusura bakmayın :)

      Yorumla
    • new-anka
      new-anka
      +1 yıl

      neyse anladım.
      sen dua et yeter.
      Allaha emanet ol.

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Oo tripmi attınız şimdi :)

      Yorumla
  • EmreCeThug
    EmreCeThug Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 30%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 566 cevap paylaştı.

    İyi insan ne kaybederse bir tek iyiliğinden kaybeder

    2
    0 Yorumla
  • omrumu7inn
    omrumu7inn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 38%
    +1 yıl

    iyi niyetli insani kullanmaya calisan hep olur ama kaybeden hep kullanmaya calisandir

    1
    0 Yorumla
  • refik007
    refik007 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 43%
    +1 yıl

    zatn kaybedenler klubunun kaybetme sebebi hep iyi niyetimizden

    1
    0 Yorumla
  • En-Harbi-Kız
    En-Harbi-Kız Takip Et
    Master Yaş: 107 , eic 32%
    +1 yıl

    Ortaya sermezsen niyetlerini, vuranı kıranı da olmaz.

    1
    0 Yorumla
  • gsaslan27
    gsaslan27 Takip Et
    Bilge Yaş: 37
    +1 yıl

    devir değişmiş sevene bir şey yaparlar sövenin altına yatarlar kafasına girmiş insanlar

    1
    0 Yorumla
  • iasln34
    iasln34 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Çünkü insanların en hassas noktası iyi niyettir hep iyi niyetten kaybeder insanlar...

    1
    0 Yorumla
  • Komutan-AlemdaR
    Komutan-AlemdaR Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    İyiler bir gün mutlaka kazanır yeterki iyi olmaktan vazgeçmesin

    1
    0 Yorumla
  • jezey
    jezey Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    Bir gün iyilerde kazanacak buna gönülden inanıyorum

    1
    0 Yorumla
  • Croyzigor
    Croyzigor Takip Et
    Bilge Yaş: 37 , eic 33%
    +1 yıl

    Vurulsakta iyi niyete devam Allah için 👍😉

    1
    2 Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Allah rızası için :)

      Yorumla
    • Croyzigor
      Croyzigor
      +1 yıl

      Yep aynen öyle 😊

      Yorumla
  • çikinoğlan362763
    çikinoğlan362763 Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    iyilikten maraz dogar unutma

    1
    2 Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Unutmak istiyorum :)

      Yorumla
    • çikinoğlan362763
      çikinoğlan362763
      +1 yıl

      sözü diyoruuuum😂

      Yorumla
  • TuTáñkámøn
    TuTáñkámøn Takip Et
    Guru Yaş: 50
    +1 yıl

    Maalesef evet. Hos geldin aramiza

    1
    157 Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Hep böyleydi ilk değil.

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Kiyamam. Ama maalesef boyle. Iyiysen iyisindir ve hep iyi niyetlerinden urulursun. Vurulucaz. Daha cok daha da cok

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      İçim acıyor artık. Şükür ediyorum hep. Kötü şeylere hep iyi dualarla karsılık verıyorum. Nasıl gececek bilmiyorum.

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Sabır sadece. Hun gekecek iyi niyetli olsakta saf okmadigimizi anlayacaklardir.

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Hiç kendimi düşünemiyorum. Dostumu düşmanımı hiç bilemiyorum. Neden böyle

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Iyi niyetli oldugun icin. Ama zamanla iyi niyetlide olsan kendini tanidikca. Insanlari tanidikca. Suistimal edilmemeyi ogreniyorsun

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Kendimi korumayımı öğrenicem yani

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Ogreneceksin tabiki onu da.
      Kim kirdi seni

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Orası önemli değil..

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Sanirim sevilen biri kirdi.
      Zamanla geciyor acilar. Sabret biraz sadece

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Sevilmese kırabilirmiydi..

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Hayir tabiki. Bu kiriklar sana tecrube olacak. Nir daha da bu kadar kirilmayacaksin.
      Yasin kucuk diye dusunuyorum. Kebdine zaman ver uzme bu kadar

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Bazı şeyleri erken yaşadım diyebiliriz

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Evet farkındayım bunun. Erkende tecruben oluyor iste maalesef.
      Olgunluguna bu yüzden sanirim

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      40 yaşında biriyle ilk defa konuşuyorum. Hafifledi içim biraz. Galiba olgun arkadaşlarım olmalı bayan olan..

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Yaslar maalwsef kimlikte.
      yoksa 40 yas demek galiba sadece olgunlasmak acilarla falan gilan. Yoksa icim ayni. Yaptiklarimiz yasadiklarimiz. Sadece geyif yapmayiz ergenler gibi

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Geyif=geyik... en azindan Ulu orta yapmayiz😅

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Bazen gidiyorum böyle Üsküdar'a. Bir köşem var benim orda. Gidip oturuyorum öylece hem insanları hem sahili izliyorum. Öylesine anlatılmaz bir his oluyorki. Dünya ne değişik evren. Bilmem bilirmisiniz Üsküdarı..

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Ben gidiyorum hesabımı kapatıp. Allaha emanet olun olurmu? Umarım hayatınızda sizi üzecek seyler olmaz. Allah'a ısmarladık

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Tabiki bilirim bilinmez mi hic. Yolum dustukce kiz kulesi bana ben ona bakariz.

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Aynı şehirdeyiz o halde :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Gitmek zorubda degilsin. Neden kapatiyorsun ki?

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Evet aynı sehirdeyiz:) sadece sanirim karsi yakalarda. Ben avrupa.
      Iki yakasi bir araya gelmeyen sehir ve insanlari😊

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Çünki beni üzen burda. Dayanamam.

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Ben anadolu :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Hm. O halde sil ve baska nick alip gir. bence...

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Hahaha. Iste bak tam o sehrin insanlariyiz:)

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Üsküdar bir gün kenarda oturmuş bir peçeliye denk gelirseniz bilinki o benim :D

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Merhaba derim 😊
      Kendi kendime. merhaba o konustugun benim😊
      Gozum arar eminim oraya yolum duserse tarifin.

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Üsküdarda peçeli çok zor görürsünüz zaten :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      :) yok yok görülür nden gorulmesin ki. gerci beni tanimakta pek zor degil😂
      Dazlak kafali yesil gozlu

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Güldürdünüz:D

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Gulumsedim ya😊 iyi gekdi sohbetin

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Benim kız arkadaşlarımla buluşurkenki en popüler sözüm, köşe başında peçeli var :D gülüyorlar :D

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Mesaj kabul etmiyorum burda kimse ile konuşmam.. Ama yorumlarda sohbeti kabul ederseniz konusmaya devam edebılırız saygı cercevesınde..

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Hahaha cok iyiymis kizlarla sifreniz. o kose basina denk gekicemde.. ama hayat belli mi okur:) gerci onumuz kis. Yaza kadar zor 😊

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Bilmem belki denk gelirsiniz :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Cok zor bir ihtimal. Gelsemde bunu bilemezsin zaten😊
      Ama o an bilmek ne keyifli okurdu ya.
      Burdan yazarimbsana "simdi yanindan grctim" 😊

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Kapatacaktım ama vazgeçtim. Kısa oldu geleli ama bu hesaba emek verdim. Tertemiz bir hesap. Bence yok etmemeliyim.

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Kapagma tsbikim yoksa nasil bukurum. Evet kisa sure olmus. Ama emegin var. Gitmede zaten.

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Herşeyim tertemiz. Düzenli tertipli. Tek bir kusur yok. Buna yazık edersem bende çok üzülürüm.

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Etme ve kal evet. Minicik bir kalma istegine neden okduysam bile mutlu okurumgitmrn icin bir neden yok. Kal😊

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Sizin uykunuz gelmiş galiba eksik yazıyorsunuz :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Hahaha hayir gelmedi yaaa. Bende farkettim :) gitme kal dedim kısaca iste:)
      Demeye cslistim en azındann😊

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Ben bir müzik açayım :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Keyfin az da olsa yerine geldi mi yoksa. Cok mutlu oldum kiii

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Yok ben moralim bozukken ya müzik dinlerim ya da uyurum. Ama şu an başım ağrıdığı için uyuyamıyorum. Müzik açacağım. :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Uyuma evet. O zaman kaybolursun😊
      Muzik daha iyi fikir bencede.

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Gittin mi yoksa

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Hayır burdayım neden sordunuz? :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Gittin sandim galiba..

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Hayır burdayım..

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Tamam o zaman 😊 ilk defa bu kadar uzun mesaj attim ya😊

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Bu arada bir tane gulumse bakalim ☺

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Gülümsüyorum :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Hm tamam o zaman😊
      Gülümsemek iyi geliyor. Benimde basim agridi bir an. Ilac aldim😊
      Sen uyuyana kadar burdayiz

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Niye böyle bir nöbet kararı aldınız :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Iyi gekdi seninle sohbet.
      Guzel bir nobet karari bence:)

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Allah razı olsun da çok iltifat moduna girmesek.. Ben alışkın değilimde.. Bide çekiniyorum böyle şeyler söylenilince.. Anlayışla karsılarsınız umarım..

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Yo iltifat etmedim ki. Çekinmene gerek yok o yüzden 😂

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Ha aman iyi :D genelde yorumlarımın altında filan yazıyolar teşekkür etmekten başka bişey diyemiyorum :D olmaması daha iyi yapmamanız daha daha iyi :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      😊
      Yok oyle dusunmemistim. Icimden geldigi gibi yazdım sadece o an. Iltifat olsun diye degil. Pek becerikli oldugumu sanmiyorum o konuda :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Neyse. Rahatsız ettim sanırım.

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Yoo:)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Hm ne. bileyim. susunca öyle dusundum nedense.

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Doğrudur..

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Yine de Ben seni rahatsiz etmeyeyim. Yazmak istersen buradayim peceli hanim.

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Tamamdır.. Sağolun. Teşekkür ederim.

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Rica ederim. Seni tanımak güzeldi

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Memnun oldum, gerçekten sağolun. Okadar konuştunuz benimle dertleştiniz güldürdünüz Allah razı olsun..

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Senden de.
      Birden sustuguna gore de bir hatam oldu. Her ne ise kusura bakma.
      Dedigim gibi yazmak istersen buradayım uykum kacti zatenve buralarda olurum.
      Ama arkadaslarinla devam et. Ben olsam oyle yapardim😊

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Arkadasım yok :)

      Bir hata yapmadınız :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Benimde oyle. O halde yaz bana. Istermisin bilemiyorum tabi

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Özel mesaj kullanmıyorum.

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Ozel icin dememistim. Burdan da olsa😊 aklima gelmedi gerci. Gelse ordan yaz derdim belki😊😊😊

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      O halde yaz bana, nedir? :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Buradan ya istee. Susmustun ya az once 😊

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Yo gayet konuşuyordum :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      8-10 dk yazmayinca sabredememistim ya😊 o zaman işte

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Anladım şimdi :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      😊 korkmana gerek yok hem.
      Ustelik keyifliyim. Gulumsuyorum 😊

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Allah yüzünüzü hep güldürsün

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Amin seninde öyle.
      Ama gel gör ki olmuyor iste hep. Ama bu gece öyle 😊

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Gözlerim kapanıyor artık.. 💤

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Kiyamam ki. Hem olmadı. Hemdee uykun gelmesine sevindim

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Haha yanlış yere yazmisim 😅

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Neden sevindiniz, neden sevinmediniz?

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Anladım ozaman iyi geceler size :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Uykun gelmesine sevindim.. dusunmeyecegin icin.
      Uzuldum. gidecegin icin. Yarin girecek misin? Neler yapıyorsun bilmiyorum cunku.

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Yarın geç geleceğim biraz neden sordunuz?

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Konuşuruz biraz. O yüzden

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Akşam 7buçuktan sonra olacağım burda.

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Hm o halde görüşürüz. İstersen tabi

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Allah'ın izniyle diyelim..

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Ons😊 tatlı uykular. Bayilmadan uykusuzluktan

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Sizedee

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Teşekkür ederim. Uykum yokk 😕

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Farlindayim yanlis yere yazdığımın😯. Burada soylemistimde yanlis yeree yazmisim diye.

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Doğrudur

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Nasilsin iyi misin bakim. Ne yapiyorsun 😊

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Hamd olsun siz

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      idare derim. Fena degil. Uzaniyorum öylesine evde.

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      merhaba nasilsin? unutuldum 😊

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Hamd olsun siz ağabey :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      iyi allaha sukur.
      neler yapiyorsun. gunun yogundu galiba. murat desen yeterli😊

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Neden Murat desem yeterli? Günüm yoğundu evet. Sizin?

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      fena degildi:)
      cunku adim murat. yeter yeter murat demek.

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Abi daha iyi :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      peki abla.

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      anlasilan sen sana asoldigimi dusunfun.. ama yanlış düşünce.
      seni tanimak guzeldim tatli sohbetler kucuk hanim.

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Neden gizlendiniz ve neden böyle birsey yapıyorsunuz?

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      yanlis anlasildifimi dusundugum icin. be sanirim yazmayacagina emin oldugum icin.

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Yazmam.. Böyle yapmanızda hoş değil. Hayırlı akşamlar.

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Yazmamani ben istemedim.
      Ama zaten sana asildigimi düşünüp bu yone gidiyordu...
      Uzdu bu bemi. Yapacak bir sey yom. Zorlayamamda. Hic huyumda değildir.
      Seni yanidigima cok mutlu oldum ama... keske devam etseydi...

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Size öyle bir imadamı bulundum. Ben kimse ile konuşmuyorum prensip olarak..

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      bunu biliyorum. prensip olarak.
      imada bulunmadin dogrudan evet. neyse sacmaladim. ozur dilerim

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Özür dilemenize gerek yok. Hayırlı akşamlar.

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      sizede. ve iyi gunler. bak sonuc... yine soyledigim gibi.
      hoşçakal...

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      nasilsin. iyi misin?

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Hamd olsun siz?

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      allaha şükür iyiyim bende.
      aklım sende kaldı.
      aslında sanırım mesajını da bekledim

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Ben dediğim gibi mesaj olayına Kimsede sıcak bakmıyorum. Beni düşündüğünüz içinde teşekkür ederim Allah razı olsun. :)

      İyiyim şükürler olsun :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      ozelden degil. buradan demek istedim.
      mesaj olayina sicak bakmadigini biliyorum huysuz hanım 😊

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Huysuzmu oldum :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      seni sevdim ondan yoksa hiçte oyle dusunmuyorum. aksine 😊

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Sağolasın abi :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      ahahahah abiyi yapistirdi yine

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Nasıl yani?

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      abi deme demistim. inatla diyorsunm sonrada huysuz deyince kiz bana😊 inatci mi demeli

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Bilmiyorumda olması gereken o :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      olmasi gerekeni bilmiyorum. sadece konusuyoruz buradan

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Böyle iyi :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      hahaha tatli Serseri ya

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Serserimi

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      gulumsedim napiyim.
      kotu anlamda soylemedim. farketmissindirr

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Öyle şeyler söylemeyin bana..

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Peki efenim. nasıl geçti günün

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Hamd olsun abi sizin?

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      hahaha abi iyi geçti. geçiyor da hala

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Ne güzel :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Rica ederim.

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      uyku saati gelmedi mi bakim

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Gelmedi :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      gelmesin o zaman.😊
      kal burada

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Bilemeyiz

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      biliriz. ben bilmesemde sen bilirsin 😊

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Nasıl yani :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      uykunun gelip gelmedigini kim bilecek ki baska😅

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Anlıyorum

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      ve uyuyorum iyi geceler

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Sizedeee 👋🏻

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      allah rahatlik versin. yarin yaz bana 😊

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Ben kimseye yazamam maalesef :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      peki bekliyorum o halde YAZMANI😊

      Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Beklemeyin :)

      Yorumla
    • TuTáñkámøn
      TuTáñkámøn
      +1 yıl

      merhaba. nasılsın

      Yorumla
  • matrakci
    matrakci Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl

    iyi niyetli olmakla saf olmayı karıştırmayın

    2
    0 Yorumla
  • çaça4141
    çaça4141 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Kahpeligin okulu yok mezunu çok.

    2
    0 Yorumla
  • Lilith0
    Lilith0 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34 , eic 31%
    +1 yıl

    Bırakın bu arabesk söylemlerini pozitif olun.

    1
    0 Yorumla
  • insafagel
    insafagel Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 826 cevap paylaştı.

    ıyı nıyetımden kaybettıgım ınsanlar cok...

    1
    0 Yorumla
  • Fazılyazar
    Fazılyazar Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    evet ben çok kaybettim ama yinede pişman değilim

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    evet genelde

    1
    1 Yorumla
    • TamTesettürlü_
      TamTesettürlü_
      +1 yıl

      Çok kötü değilmi

      Yorumla
  • BudaklıııNeşeOdunu
    BudaklıııNeşeOdunu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Aynen iyilik yap denize at...

    1
    0 Yorumla
  • Seyma122
    Seyma122 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 30%
    +1 yıl

    Bence hep

    1
    0 Yorumla
  • -aganta-burina-
    -aganta-burina- Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Evet..

    1
    0 Yorumla
  • Sİyahsal
    Sİyahsal Takip Et
    Bilge Yaş: 43
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 544 cevap paylaştı.

    Aynen öyle ya:(

    1
    0 Yorumla
  • _-_JoKeR_-_
    _-_JoKeR_-_ Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Kesinlikle

    1
    0 Yorumla
  • Miyami
    Miyami Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Evet hep

    1
    0 Yorumla
  • Irıspı_Sev_Der_
    Irıspı_Sev_Der_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Evet maalesef öyle

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(10)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Hepmi İyi Niyetlerinden Vurulur İnsanlar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bizede iyi niyetli insan nasip olur mu be? 3 cevap verildi
İyi sandığımız insanların çoğu eline fırsat geçmemiş kötüler midir? 7 cevap verildi
İnsanlar neden iyi niyetimizi suistimal ederler? 13 cevap verildi
İyi niyetlerimiz Suistimal edildi diye kötü biri mi olalım? 28 cevap verildi
İyi olanlar kapıldıysa biz çürük mü oluyoruz? 7 cevap verildi
İnsanların menfaati bitince neden kötü ilan ediliriz? 26 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨