Aile & Toplum konusunda 17,9b cevap paylaştı. Aynen öyle.
Kalbi temiz olanın hikayesi mutlu sondur hep. Evet, o bazen kötü şeyler yaşar. Hatta genelde iyi olduğu için kızar, kötü olabilmek için bile zorlar kendini. Ama kötü değildir, olamaz. Kendine yakıştıramaz.
Çünkü bilir, birini üzmek istersen; gün gelir sende aynı duruma düşersin. Çünkü bilir, birinin kötülüğünü istersen yarın kötülüğünü istediğin şey senin başına gelir. Bu yüzden geceleri kafasını yastığa koyduğunda vicdanı rahattır. İşte onu diğerlerinden farklı yapan en önemli zenginliği budur..21 Yorumla- +1 yıl
Çok kırılıyorum. Buna rağmen şükür ediyorum. Nasıl olacak bilmiyorum. Azap gibi geliyor..
En İyi Cevaplar
+1 yılİyi niyetli olan kaybetmez burada kaybetme başka yerde kazanır bu yüzden iyi niyetini asla kaybetme 😊😊
Kimilerine de ders olsun 😅111 Yorumla- +1 yıl
Kimilerine.. :)
- +1 yıl
Kimileri iyi biliyor kendilerini ulasti yani 😅
- +1 yıl
Geç kaldımı sizce ulaşım :)
- +1 yıl
Ben kulağını çekicicem sen merak etme
- +1 yıl
Kahkaha attım. Tamam o halde :D
- +1 yıl
ağrıya iyi gelir atın 😄 neyse ben artık uyudum😊😊
- +1 yıl
Allah rahatlık versin :)
- +1 yıl
Sana da.. yarın?
- +1 yıl
😅😅
- +1 yıl
Hatlar karışmış... Tutankamon ağabey.. :)
- +1 yıl
Olsun ya sorun değil 😅
Biz iyi niyetimizi rizayi ilahi icin yapiyoruz birak suistimal etsinler edenler rabbim goruyo kardesim
215 Yorumla- +1 yıl
Kalbim öyle kırık ki kardeşim.. Şükür ediyorum ama dayanamıyorum artık..
- +1 yıl
Allah razı olsun kardeşim. Bende sana edicem..
- +1 yıl
Öyle.. Kardeşim saat tam 1de kapatıyorum ben hesabı. Hakkını helal et :)
- +1 yıl
Helal olsun
- +1 yıl
Rica ederim canımda, gitmek için bırakılmadım :D
- +1 yıl
Atayım istersen kardeşim? Bayanlara atıyorumda erkeklere özel mesaj yok :D
- +1 yıl
Ben mesajı komple kapatmıştım bekle atayım hemen
+1 yılSeni iyi niyetinden vuruyorum tan tan tan tan tan 🔫 🔫 🔫 😂😂😂
12 Yorumla- +1 yıl
Yüzümü güldüren tek şey buydu galiba :)
- +1 yıl
😂 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Aile & Toplum konusunda 876 cevap paylaştı. Vurulmak ne kelime !
İyi niyeti suistimal mi istersin. İhanet mi.
Zalimlik mi. Saygısızlık mı.
Hakkımı helal etmedim.
Rabbime bıraktım.120 Yorumla- +1 yıl
Gidiyorum biliyormusunuz? :)
Burayı bırakıyorum.. - +1 yıl
Öyle olması gerektiğini anladım.
- +1 yıl
Neden ki?
- +1 yıl
Olması gereken o. Size niye bir 10 dakika ayıramayım çokmu zor sanki. Bakın zor değilmiş demekki Allah iyi insanlarla karşılaştırsın sizi
- +1 yıl
Kalmam gerektiğini anladım. :)
- +1 yıl
Teşekkür ederim sağolun Ağabey.. :)
- +1 yıl
Gününüz nasıl geçiyor :)
- +1 yıl
Bu 3. cü deyişiniz :)
Ama ben ciddi anlamda kabul etmiyorum :)
Burdan konuşsak nolurki :) - +1 yıl
Bir dakika..
- +1 yıl
Beklettim kusura bakmayın :)
- +1 yıl
Oo tripmi attınız şimdi :)
- Aile & Toplum konusunda 566 cevap paylaştı.
+1 yılİyi insan ne kaybederse bir tek iyiliğinden kaybeder
20 Yorumla
+1 yıliyi niyetli insani kullanmaya calisan hep olur ama kaybeden hep kullanmaya calisandir
10 Yorumlazatn kaybedenler klubunun kaybetme sebebi hep iyi niyetimizden
10 Yorumla
+1 yılOrtaya sermezsen niyetlerini, vuranı kıranı da olmaz.
10 Yorumladevir değişmiş sevene bir şey yaparlar sövenin altına yatarlar kafasına girmiş insanlar
10 YorumlaÇünkü insanların en hassas noktası iyi niyettir hep iyi niyetten kaybeder insanlar...
10 Yorumla
+1 yılİyiler bir gün mutlaka kazanır yeterki iyi olmaktan vazgeçmesin
10 YorumlaBir gün iyilerde kazanacak buna gönülden inanıyorum
10 YorumlaVurulsakta iyi niyete devam Allah için 👍😉
12 Yorumla- +1 yıl
Allah rızası için :)
+1 yıliyilikten maraz dogar unutma
12 Yorumla- +1 yıl
Unutmak istiyorum :)
- +1 yıl
sözü diyoruuuum😂
+1 yılMaalesef evet. Hos geldin aramiza
1157 Yorumla- +1 yıl
Hep böyleydi ilk değil.
- +1 yıl
Kiyamam. Ama maalesef boyle. Iyiysen iyisindir ve hep iyi niyetlerinden urulursun. Vurulucaz. Daha cok daha da cok
- +1 yıl
İçim acıyor artık. Şükür ediyorum hep. Kötü şeylere hep iyi dualarla karsılık verıyorum. Nasıl gececek bilmiyorum.
- +1 yıl
Sabır sadece. Hun gekecek iyi niyetli olsakta saf okmadigimizi anlayacaklardir.
- +1 yıl
Hiç kendimi düşünemiyorum. Dostumu düşmanımı hiç bilemiyorum. Neden böyle
- +1 yıl
Iyi niyetli oldugun icin. Ama zamanla iyi niyetlide olsan kendini tanidikca. Insanlari tanidikca. Suistimal edilmemeyi ogreniyorsun
- +1 yıl
Kendimi korumayımı öğrenicem yani
- +1 yıl
Ogreneceksin tabiki onu da.
Kim kirdi seni - +1 yıl
Orası önemli değil..
- +1 yıl
Sanirim sevilen biri kirdi.
Zamanla geciyor acilar. Sabret biraz sadece - +1 yıl
Sevilmese kırabilirmiydi..
- +1 yıl
Hayir tabiki. Bu kiriklar sana tecrube olacak. Nir daha da bu kadar kirilmayacaksin.
Yasin kucuk diye dusunuyorum. Kebdine zaman ver uzme bu kadar - +1 yıl
Bazı şeyleri erken yaşadım diyebiliriz
- +1 yıl
Evet farkındayım bunun. Erkende tecruben oluyor iste maalesef.
Olgunluguna bu yüzden sanirim - +1 yıl
40 yaşında biriyle ilk defa konuşuyorum. Hafifledi içim biraz. Galiba olgun arkadaşlarım olmalı bayan olan..
- +1 yıl
Yaslar maalwsef kimlikte.
yoksa 40 yas demek galiba sadece olgunlasmak acilarla falan gilan. Yoksa icim ayni. Yaptiklarimiz yasadiklarimiz. Sadece geyif yapmayiz ergenler gibi - +1 yıl
Geyif=geyik... en azindan Ulu orta yapmayiz😅
- +1 yıl
Bazen gidiyorum böyle Üsküdar'a. Bir köşem var benim orda. Gidip oturuyorum öylece hem insanları hem sahili izliyorum. Öylesine anlatılmaz bir his oluyorki. Dünya ne değişik evren. Bilmem bilirmisiniz Üsküdarı..
- +1 yıl
Ben gidiyorum hesabımı kapatıp. Allaha emanet olun olurmu? Umarım hayatınızda sizi üzecek seyler olmaz. Allah'a ısmarladık
- +1 yıl
Tabiki bilirim bilinmez mi hic. Yolum dustukce kiz kulesi bana ben ona bakariz.
- +1 yıl
Aynı şehirdeyiz o halde :)
- +1 yıl
Gitmek zorubda degilsin. Neden kapatiyorsun ki?
- +1 yıl
Evet aynı sehirdeyiz:) sadece sanirim karsi yakalarda. Ben avrupa.
Iki yakasi bir araya gelmeyen sehir ve insanlari😊 - +1 yıl
Çünki beni üzen burda. Dayanamam.
- +1 yıl
Ben anadolu :)
- +1 yıl
Hm. O halde sil ve baska nick alip gir. bence...
- +1 yıl
Hahaha. Iste bak tam o sehrin insanlariyiz:)
- +1 yıl
Üsküdar bir gün kenarda oturmuş bir peçeliye denk gelirseniz bilinki o benim :D
- +1 yıl
Merhaba derim 😊
Kendi kendime. merhaba o konustugun benim😊
Gozum arar eminim oraya yolum duserse tarifin. - +1 yıl
Üsküdarda peçeli çok zor görürsünüz zaten :)
- +1 yıl
:) yok yok görülür nden gorulmesin ki. gerci beni tanimakta pek zor degil😂
Dazlak kafali yesil gozlu - +1 yıl
Güldürdünüz:D
- +1 yıl
Gulumsedim ya😊 iyi gekdi sohbetin
- +1 yıl
Benim kız arkadaşlarımla buluşurkenki en popüler sözüm, köşe başında peçeli var :D gülüyorlar :D
- +1 yıl
Mesaj kabul etmiyorum burda kimse ile konuşmam.. Ama yorumlarda sohbeti kabul ederseniz konusmaya devam edebılırız saygı cercevesınde..
- +1 yıl
Hahaha cok iyiymis kizlarla sifreniz. o kose basina denk gekicemde.. ama hayat belli mi okur:) gerci onumuz kis. Yaza kadar zor 😊
- +1 yıl
Bilmem belki denk gelirsiniz :)
- +1 yıl
Cok zor bir ihtimal. Gelsemde bunu bilemezsin zaten😊
Ama o an bilmek ne keyifli okurdu ya.
Burdan yazarimbsana "simdi yanindan grctim" 😊 - +1 yıl
Kapatacaktım ama vazgeçtim. Kısa oldu geleli ama bu hesaba emek verdim. Tertemiz bir hesap. Bence yok etmemeliyim.
- +1 yıl
Kapagma tsbikim yoksa nasil bukurum. Evet kisa sure olmus. Ama emegin var. Gitmede zaten.
- +1 yıl
Herşeyim tertemiz. Düzenli tertipli. Tek bir kusur yok. Buna yazık edersem bende çok üzülürüm.
- +1 yıl
Etme ve kal evet. Minicik bir kalma istegine neden okduysam bile mutlu okurumgitmrn icin bir neden yok. Kal😊
- +1 yıl
Sizin uykunuz gelmiş galiba eksik yazıyorsunuz :)
- +1 yıl
Hahaha hayir gelmedi yaaa. Bende farkettim :) gitme kal dedim kısaca iste:)
Demeye cslistim en azındann😊 - +1 yıl
Ben bir müzik açayım :)
- +1 yıl
Keyfin az da olsa yerine geldi mi yoksa. Cok mutlu oldum kiii
- +1 yıl
Yok ben moralim bozukken ya müzik dinlerim ya da uyurum. Ama şu an başım ağrıdığı için uyuyamıyorum. Müzik açacağım. :)
- +1 yıl
Uyuma evet. O zaman kaybolursun😊
Muzik daha iyi fikir bencede. - +1 yıl
Gittin mi yoksa
- +1 yıl
Hayır burdayım neden sordunuz? :)
- +1 yıl
Gittin sandim galiba..
- +1 yıl
Hayır burdayım..
- +1 yıl
Tamam o zaman 😊 ilk defa bu kadar uzun mesaj attim ya😊
- +1 yıl
Bu arada bir tane gulumse bakalim ☺
- +1 yıl
Gülümsüyorum :)
- +1 yıl
Hm tamam o zaman😊
Gülümsemek iyi geliyor. Benimde basim agridi bir an. Ilac aldim😊
Sen uyuyana kadar burdayiz - +1 yıl
Niye böyle bir nöbet kararı aldınız :)
- +1 yıl
Iyi gekdi seninle sohbet.
Guzel bir nobet karari bence:) - +1 yıl
Allah razı olsun da çok iltifat moduna girmesek.. Ben alışkın değilimde.. Bide çekiniyorum böyle şeyler söylenilince.. Anlayışla karsılarsınız umarım..
- +1 yıl
Yo iltifat etmedim ki. Çekinmene gerek yok o yüzden 😂
- +1 yıl
Ha aman iyi :D genelde yorumlarımın altında filan yazıyolar teşekkür etmekten başka bişey diyemiyorum :D olmaması daha iyi yapmamanız daha daha iyi :)
- +1 yıl
😊
Yok oyle dusunmemistim. Icimden geldigi gibi yazdım sadece o an. Iltifat olsun diye degil. Pek becerikli oldugumu sanmiyorum o konuda :) - +1 yıl
Neyse. Rahatsız ettim sanırım.
- +1 yıl
Yoo:)
- +1 yıl
Hm ne. bileyim. susunca öyle dusundum nedense.
- +1 yıl
Doğrudur..
- +1 yıl
Yine de Ben seni rahatsiz etmeyeyim. Yazmak istersen buradayim peceli hanim.
- +1 yıl
Tamamdır.. Sağolun. Teşekkür ederim.
- +1 yıl
Rica ederim. Seni tanımak güzeldi
- +1 yıl
Memnun oldum, gerçekten sağolun. Okadar konuştunuz benimle dertleştiniz güldürdünüz Allah razı olsun..
- +1 yıl
Senden de.
Birden sustuguna gore de bir hatam oldu. Her ne ise kusura bakma.
Dedigim gibi yazmak istersen buradayım uykum kacti zatenve buralarda olurum.
Ama arkadaslarinla devam et. Ben olsam oyle yapardim😊 - +1 yıl
Arkadasım yok :)
Bir hata yapmadınız :) - +1 yıl
Benimde oyle. O halde yaz bana. Istermisin bilemiyorum tabi
- +1 yıl
Özel mesaj kullanmıyorum.
- +1 yıl
Ozel icin dememistim. Burdan da olsa😊 aklima gelmedi gerci. Gelse ordan yaz derdim belki😊😊😊
- +1 yıl
O halde yaz bana, nedir? :)
- +1 yıl
Buradan ya istee. Susmustun ya az once 😊
- +1 yıl
Yo gayet konuşuyordum :)
- +1 yıl
8-10 dk yazmayinca sabredememistim ya😊 o zaman işte
- +1 yıl
Anladım şimdi :)
- +1 yıl
😊 korkmana gerek yok hem.
Ustelik keyifliyim. Gulumsuyorum 😊 - +1 yıl
Allah yüzünüzü hep güldürsün
- +1 yıl
Amin seninde öyle.
Ama gel gör ki olmuyor iste hep. Ama bu gece öyle 😊 - +1 yıl
Gözlerim kapanıyor artık.. 💤
- +1 yıl
Kiyamam ki. Hem olmadı. Hemdee uykun gelmesine sevindim
- +1 yıl
Haha yanlış yere yazmisim 😅
- +1 yıl
Neden sevindiniz, neden sevinmediniz?
- +1 yıl
Anladım ozaman iyi geceler size :)
- +1 yıl
Uykun gelmesine sevindim.. dusunmeyecegin icin.
Uzuldum. gidecegin icin. Yarin girecek misin? Neler yapıyorsun bilmiyorum cunku. - +1 yıl
Yarın geç geleceğim biraz neden sordunuz?
- +1 yıl
Konuşuruz biraz. O yüzden
- +1 yıl
Akşam 7buçuktan sonra olacağım burda.
- +1 yıl
Hm o halde görüşürüz. İstersen tabi
- +1 yıl
Allah'ın izniyle diyelim..
- +1 yıl
Ons😊 tatlı uykular. Bayilmadan uykusuzluktan
- +1 yıl
Sizedee
- +1 yıl
Teşekkür ederim. Uykum yokk 😕
- +1 yıl
Farlindayim yanlis yere yazdığımın😯. Burada soylemistimde yanlis yeree yazmisim diye.
- +1 yıl
Doğrudur
- +1 yıl
Nasilsin iyi misin bakim. Ne yapiyorsun 😊
- +1 yıl
Hamd olsun siz
- +1 yıl
idare derim. Fena degil. Uzaniyorum öylesine evde.
- +1 yıl
merhaba nasilsin? unutuldum 😊
- +1 yıl
Hamd olsun siz ağabey :)
- +1 yıl
iyi allaha sukur.
neler yapiyorsun. gunun yogundu galiba. murat desen yeterli😊 - +1 yıl
Neden Murat desem yeterli? Günüm yoğundu evet. Sizin?
- +1 yıl
fena degildi:)
cunku adim murat. yeter yeter murat demek.
- +1 yıl
Abi daha iyi :)
- +1 yıl
peki abla.
- +1 yıl
anlasilan sen sana asoldigimi dusunfun.. ama yanlış düşünce.
seni tanimak guzeldim tatli sohbetler kucuk hanim. - +1 yıl
Neden gizlendiniz ve neden böyle birsey yapıyorsunuz?
- +1 yıl
yanlis anlasildifimi dusundugum icin. be sanirim yazmayacagina emin oldugum icin.
- +1 yıl
Yazmam.. Böyle yapmanızda hoş değil. Hayırlı akşamlar.
- +1 yıl
Yazmamani ben istemedim.
Ama zaten sana asildigimi düşünüp bu yone gidiyordu...
Uzdu bu bemi. Yapacak bir sey yom. Zorlayamamda. Hic huyumda değildir.
Seni yanidigima cok mutlu oldum ama... keske devam etseydi... - +1 yıl
Size öyle bir imadamı bulundum. Ben kimse ile konuşmuyorum prensip olarak..
- +1 yıl
bunu biliyorum. prensip olarak.
imada bulunmadin dogrudan evet. neyse sacmaladim. ozur dilerim - +1 yıl
Özür dilemenize gerek yok. Hayırlı akşamlar.
- +1 yıl
sizede. ve iyi gunler. bak sonuc... yine soyledigim gibi.
hoşçakal... - +1 yıl
nasilsin. iyi misin?
- +1 yıl
Hamd olsun siz?
- +1 yıl
allaha şükür iyiyim bende.
aklım sende kaldı.
aslında sanırım mesajını da bekledim
- +1 yıl
Ben dediğim gibi mesaj olayına Kimsede sıcak bakmıyorum. Beni düşündüğünüz içinde teşekkür ederim Allah razı olsun. :)
İyiyim şükürler olsun :) - +1 yıl
ozelden degil. buradan demek istedim.
mesaj olayina sicak bakmadigini biliyorum huysuz hanım 😊 - +1 yıl
Huysuzmu oldum :)
- +1 yıl
seni sevdim ondan yoksa hiçte oyle dusunmuyorum. aksine 😊
- +1 yıl
Sağolasın abi :)
- +1 yıl
ahahahah abiyi yapistirdi yine
- +1 yıl
Nasıl yani?
- +1 yıl
abi deme demistim. inatla diyorsunm sonrada huysuz deyince kiz bana😊 inatci mi demeli
- +1 yıl
Bilmiyorumda olması gereken o :)
- +1 yıl
olmasi gerekeni bilmiyorum. sadece konusuyoruz buradan
- +1 yıl
Böyle iyi :)
- +1 yıl
hahaha tatli Serseri ya
- +1 yıl
Serserimi
- +1 yıl
gulumsedim napiyim.
kotu anlamda soylemedim. farketmissindirr - +1 yıl
Öyle şeyler söylemeyin bana..
- +1 yıl
Peki efenim. nasıl geçti günün
- +1 yıl
Hamd olsun abi sizin?
- +1 yıl
hahaha abi iyi geçti. geçiyor da hala
- +1 yıl
Ne güzel :)
- +1 yıl
Teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim.
- +1 yıl
uyku saati gelmedi mi bakim
- +1 yıl
Gelmedi :)
- +1 yıl
gelmesin o zaman.😊
kal burada - +1 yıl
Bilemeyiz
- +1 yıl
biliriz. ben bilmesemde sen bilirsin 😊
- +1 yıl
Nasıl yani :)
- +1 yıl
uykunun gelip gelmedigini kim bilecek ki baska😅
- +1 yıl
Anlıyorum
- +1 yıl
ve uyuyorum iyi geceler
- +1 yıl
Sizedeee 👋🏻
- +1 yıl
allah rahatlik versin. yarin yaz bana 😊
- +1 yıl
Ben kimseye yazamam maalesef :)
- +1 yıl
peki bekliyorum o halde YAZMANI😊
- +1 yıl
Beklemeyin :)
- +1 yıl
merhaba. nasılsın
iyi niyetli olmakla saf olmayı karıştırmayın
20 YorumlaKahpeligin okulu yok mezunu çok.
20 YorumlaBırakın bu arabesk söylemlerini pozitif olun.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 826 cevap paylaştı. ıyı nıyetımden kaybettıgım ınsanlar cok...
10 Yorumla
+1 yılevet ben çok kaybettim ama yinede pişman değilim
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılevet genelde
11 Yorumla- +1 yıl
Çok kötü değilmi
+1 yılAynen iyilik yap denize at...
10 YorumlaBence hep
10 Yorumla
+1 yılEvet..
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 544 cevap paylaştı. Aynen öyle ya:(
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılKesinlikle
10 Yorumla Evet hep
10 Yorumla
+1 yılEvet maalesef öyle
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar