Güncellemeler
+1 yıl
Kontrol seansına da gittim doktorda jilet kullanmasaydın keske ama zamanla dökülür dedi fakat 1 ay oldu yani öyle çok var diyemem tabi ama var biraz siyah kıl kökü . o yüzden soruyorum ne yapabilirim diye.
Seans aralarında jilet kullanmaman gerek.15 gün içinde dökülmezse zaten kontrol seansına gitmen lazım.Her kıl aktif fazda olmadığı için dökülemeyebilir de zaten.Onun için seans sayısı fazla zaten.
Keşke doktoru dinlemiş olsaydın ama tekrar git sor yada biraz daha bekle
Cevap
2Cevap
bunu lazer yaptırdığın yere sorsana.
hangi makinaya gidiyorsun ?
alexandrite
jilet sürmeseydin keşke
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar