Lazer epilasyon sonrası siyah kıl kökü kaldı, ne yapmalıyım?

Ya arkadaşlar ben genital lazere gittim tüylerin dökülmesini beklemeden 1 hafta sonra yani bi hafta daha beklesem falan dökülecekti jiletle kısalttım, şimdi 1 ay geçti üzerinden siyah siyah kök gözüküyo bi türlü gitmedi :S kese yapıyorum bunun dışında başka bi çözüm bilen var mı ?

Bu arada 6. seansım yani ilk falan değil
Güncellemeler
+1 yıl
Kontrol seansına da gittim doktorda jilet kullanmasaydın keske ama zamanla dökülür dedi fakat 1 ay oldu yani öyle çok var diyemem tabi ama var biraz siyah kıl kökü . o yüzden soruyorum ne yapabilirim diye.
Lazer epilasyon sonrası siyah kıl kökü kaldı, ne yapmalıyım?
Cevapla