Lazerden sonra kıl çıktı, ne yapmalıyım?

Daha 1 ay önce lazer seanslarım bitti ama seanslarımın tamamen bitmesine rağmen kıllar geri çıktı agdaya gitmek istemiyorum tekrar o acıyı çekmek istemiyorum jiletle de almak istemiyorum tam almıyor diye sizce ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
LAZER SEANSLARIM TAMAMEN BITTI ONA RAGMEN 1 AY SONRA KILLAR GERI UZADI EVDE EPILASYON ALETİYLE ALSAM OLUR MU YOKSA TRAS MAKINESIYLE MI ALAYIM
Lazerden sonra kıl çıktı, ne yapmalıyım?
Cevapla