Daha 1 ay önce lazer seanslarım bitti ama seanslarımın tamamen bitmesine rağmen kıllar geri çıktı agdaya gitmek istemiyorum tekrar o acıyı çekmek istemiyorum jiletle de almak istemiyorum tam almıyor diye sizce ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
LAZER SEANSLARIM TAMAMEN BITTI ONA RAGMEN 1 AY SONRA KILLAR GERI UZADI EVDE EPILASYON ALETİYLE ALSAM OLUR MU YOKSA TRAS MAKINESIYLE MI ALAYIM
Ağda kıl köklerini canlandırabilir, yaptırdığınız işlem boşa gider ( benim epilasyon uzmanım böyle söylemişti). Ara seans için de maalesef ücret alıyorlar. Bir seanstan sonra duruma göre tekrar alırsınız. Size kullanılan lazer epilasyon cihazının modelini ve markasını isteyin. eğer IPL lazerse yaptırmayın. Başka bir merkezde yaptırın
Bir de son sorum olacak çok soru sordum farkındayım hani dediniz ya ağda kıl köklerini canlandırabilir diye jilet canlandırmaz mı ki sonuçta jiletle alınan kıl 2 günde uzuyor ya ondan aklıma takıldı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Lazerden sonra agdaya dönülmez. Jilet kullanmak istemiyorsanız tekrar ara seans alın
Neden agdaya dönülmez ve ara seans için ücret isterler mi
Ağda kıl köklerini canlandırabilir, yaptırdığınız işlem boşa gider ( benim epilasyon uzmanım böyle söylemişti). Ara seans için de maalesef ücret alıyorlar. Bir seanstan sonra duruma göre tekrar alırsınız. Size kullanılan lazer epilasyon cihazının modelini ve markasını isteyin. eğer IPL lazerse yaptırmayın. Başka bir merkezde yaptırın
Lazerimi yapan kişi bana bundan önce eğer tekrar uzarsa jiletle alma tras makinesiyle al demişti o şekilde olur mu ki
Tıraş makinesi de olur. Köklere dokunmayın yeter
Bir de son sorum olacak çok soru sordum farkındayım hani dediniz ya ağda kıl köklerini canlandırabilir diye jilet canlandırmaz mı ki sonuçta jiletle alınan kıl 2 günde uzuyor ya ondan aklıma takıldı
Hayır canlandırmiyor. Çıkmış olan kılları güçlendirme gibi bir ihtimali elbette var. O yüzden jilet ya da tıraş makinesi kullanın.
Bunun dışında birkaç ay sonrasında kıllarınızın tekrar çıktığını görürseniz iyi bir epilasyon yaptırmamışsınız demektir.
Haftada bir kese veya kabak lifi kullanmanızı da öneririm
Sorularımı sabırla cevapladığınız için çok teşekkür ederim
Rica ederim, ne demek 💕
Çikarki zaten kabak lifiyle keselenmen gerek sürekli
O ne ise yarıyor
Sana bunu hiç sôylemediler mi epilasyon donemin boyunca
Hayır
Çok yazik olmuş
Dnndmckvlvlvllv ne işe yarıyor kabak lifi
Kil dökülmesini sağliyor epilasyondan sonra dusta kullaniyorsun
Lazer seanslarım bitti işe yarayacağını sanmıyorum
Olsun kullan sen yinede
Seasnlarina devam ederken cikmiyor muydu peki. Hic azalma olmadı mi peki killarinda
Azalma oldu seanslara devam ederken bazen çıkıyodu bazen çıkmıyodu