Ya aslında türk kızı olayı şöyle. Kızların istekleri cok fazla yani gönülleri hep büyük kendi olamadıkları şeyleri karşısındakinde arıyorlar bu yüzden de erkekler cephe almış durumda kızlara. kızlar biraz daha normal davransalar istekleride ederleri kadar olsa sorun olmicak ama günümüzdeki ergen dizileride buna izin vermiyor salakça konularla ve güzel kızlar güzel erkekleri oynatarak zengin fakir ilişkisini işliyorlar ve toplum iyice yozlaşıp bozuluyor bundan en cok kızlar izlediği için böyle şeyleri kızlar bozuluyor olay bu. yoksa bizde özledik YEDİ NUMARAYI izleyen nesildeki kızların samimiyetini alçakgönüllüğünü...
02 Yorumla- +1 yıl
Ben sizin yakındığınız hiçbir şeyi yapmıyorum, eğlenceli, trip atmayan, ortama uyan, bağımsız bir kadınım. Ama bu sefer de tüm gün trip yiyorum, karşımdakiler kıskançlık krizlerine giriyor, sürekli bir gönül alma ritüeli beklentisi var. Erkeklerin Türk kızlarında yakındıkları her şeyi bana yapması ironik... Bence kadınlar kadar erkekler de ne istediğinden bir haber
En İyi Cevaplar
+1 yılAhmaktırlar yabancı dizileri çok izliyorlar ve ya yabancı kızlar biraz daha hafif meşrep olunca eğlenmelik oluyorlar ya. Hadi gidin onlarla evlenin bakiim. Efendim haaa yemiyor mu boynoz yerlerimi kaşınıyor 😌
14 Yorumla- +1 yıl
Nickinin hakkını veren bir bey 😊
- +1 yıl
Bu işin erkeği kadını yok sadece cinsiyete göre şekil değiştiriyor mevzu o kadar
- +1 yıl
Teşekkürler senin gibi bir bayanın dilinden iltifat duymak çok hoş :)
- +1 yıl
Hakkını teslim ettim 😊
+1 yılTürk kızlarını begenmezler ama sokaktada ağzı açık kalacak sekilde bakarlar.
22 Yorumla- +1 yıl
O da doğru... Bir de aklı başına gelip zevklerini bölge koşullarına göre değiştirenler var. Zamanında uzun bacaklı Rus kızlarına bayılan arkadaşlarımın hepsi minyon esmer kızlarla birlikte şimdi, ben esmer severim muhabbeti yapıyorlar şimdi
- +1 yıl
Geneli oyledir.
Tek derdin bu olsun. 😂
011 Yorumla- +1 yıl
Bu daha başlangıç, mücadeleye devam ✊
- +1 yıl
Gel gelelim, biz gelmezsek sen gelmezsen senin hakkını kim savunacak? Feminist ol demiyorum, bu bir ideoloji... Ama en azından bu erkeklerin bizi sınıflandırmalarına, kendi isteklerine göre şekillendirmeye çalışmalarına karşı çıkalım 😊
- +1 yıl
Olay erkekler değil yalnız kadınlar.
Kendini ayaklar altına alan kadınlar mahkumlar öyle bir hayat yaşamaya. Kişisel olarak ben kendi hakkımı savunuyorum.
Ki o tiplerin hakkını savunsanda anlayabilecek kapasitede olduğunu sanmıyorum. Tek tek herkese dert anlatmakla uğraşamam da. Kadın bilinçlenirse çocuklar bilinçlenir. Çocuklar bilinçlenince toplum bilinçlerin. Türkiye deki ebeveynlerin yetiştirdiği çocukları ortada ne yazık ki. Bilinçsiz kadın/adam peşinde koşan. Evleneyimde kocam bana baksın tipler. - +1 yıl
Benim hala yolda dayak yerken müdahale edince sanane diyen kadından bile umudum var, çok mu ütopik bir kızkardeşlik sevdası benimki acaba?
- +1 yıl
Çok kızıyorum onlara. Yaşın yanında kuruda yanıyor. Kadınların mücadele etmesi gerek evet bunu önce kendilerini bilinçlendirmekle yapsınlar. Oraya buraya kezoluk yaparak bir yere varılmaz.
Bu bahsettiğin örneği bir kaç kez bende gördüm. Umudum yok onlardan açıkçası. Kadının kadına yaptığını erkekler yapmıyor. O erkeği yetiştirende bir kadın." Ben horozumu saldım tavuğu olan düşünsün" Diyen tipler ne yazık ki. Malesef. - +1 yıl
Büyüme şekilleri, hayatları ezilmek üzerine kurulu kadınlara kızamıyorum, eskiden çok kızardım ama cidden hayatındaki hiç kimseye karşı gelememiş bir insanla kendimi bir tutamam. Ben isyana teşvik edilerek büyüdüm. Benim babam bana "senin doğrunla çelişen hiçbir şeyi doğru kabul etme, bunu ben söylüyor olsam bile" diyen Sosyalist bir devrimci. Belki o hayatında hiç hayır diyecek fırsat bile bulamadan dayak yemiş, katlanmaktan başka türlüsünü bilmeyen bir kadın. Ben yaşadığım bu özgür hayatı düşününce onlara en azından kötü şeyler yaşamış ama şimdi kendi ayaklarının üstünde duran diğer kadınların hikayelerini anlatmaya borçlu hissediyorum 😑
- +1 yıl
Günümüzde yeteri kadar kadınlara sunulan iş eğitim imkanları var. Kendini kurtarmak isteyen çabalayıp bir şekilde düzenini kurabilir. Senin bahsettiğin kadınlar evet ezilmiş, toplum baskısında şekillenmiş ablalarımız teyzelerimiz o insanları bende suçlamıyorum ama yapacak bir şey yok. Biz yine haksızlıklara boyun eğmeyelim ama bunu radikalleştirmek Türkiye gibi bir ülkede seni çok üzer. Gençsin güzelsin kendi hayatına bak. Yine boyun eğme savun ideolojini. Ama biz dünyayı kurtaramayız. 😄
- +1 yıl
Bu adalet arayışı beni yaşarken çürütecek bence 😂
- +1 yıl
İyi geceler 😊
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
+1 yılSitede Türk erkekleri Türk kızlarını beğenmiyor, Türk kızları Türk etkilerini beğenmiyor. Bilmiyorlar ki sonunda her iki tarafta birbirine kalacak.
11 Yorumla- +1 yıl
Ben yoz olmayan insan arayışındayım, yabancılarla haşır neşir oldukça ülkemin insanını öpüp başıma koyayım diyorum...
Ben irkimi seviyorum ve esim Türk olmamasina ragmen, tam bir Türk kültürü asigi ve Türk pasaportu alma hakki dogdugunda kendi vatandasligini iptal edecek...
Kendisi AB ulkesi vatandasi...10 Yorumla
+1 yılKızların pas vermediği abaza tipler filmlerden (!) sanıyor ki ruslar veriyor falan ondan bizi kötülüyor
33 Yorumla- +1 yıl
Rus da kollarını açmış bekliyordu 😂
- +1 yıl
Heh işte dimi. Parası olmayana bakmıyor
Genelde amerikan ve avrupa özentisi olan (asyalı özentisi , animeci) asosyal ya da bir kızdan tepik yemiş boş erkeklerdir bunlar takmaya gerek yok kısaca s. et
20 Yorumlasevgili kelimesinden flört kelimesinden tiksindiğim için sorunuda saçma buluyorum onları zaten saçma bulmuşumdur hep sizin yüzünüzden sözlüm nişanlım gibi kelimeler yozlaştı
010 Yorumla- +1 yıl
Yine bir genelleme... Peki
- +1 yıl
😂 hiç güleceğim yoktu, sen konuyu anladığına emin misin?
- +1 yıl
Sexistim diyorsun, tamam biz lanet olası kadınlar olarak sen sevmesen de mutluyuz, sağolasın 😕
- +1 yıl
Sen yapmazsın ama kimse senin gibi düşünmek ya da inanmak zorunda değil...
- +1 yıl
Senin o bekaret dediğin şey kızların bir kısmında hiç var olmayan ya da bir yaştan sonra kendiliğinden yok olabilen ve amacı tamamiyle vajinayı altına yaptığın bilinçsiz dönemde mikroplardan korumak olan vajen zarıdır. Bu kadar basit. Buna sıfır mal, ikinci el anlamı yükleyen sizin kirli akıllarınız...
- +1 yıl
Terbiyesizsin. Hem de fazlasıyla...
+1 yılEski sevgilim olmadı bilmiyorum her kız aynı değildir elbet
10 YorumlaGenelde karşı cinse saldırırım ben ayrımcılık yapmam :)
01 Yorumla- +1 yıl
Direk cinsiyetçiyim diyorsun... En azından dürüst 😉
+1 yıl10 tane türk ksını sktım onuda sıkısmeyı bılmıyo ruslar fena sıkışıyo
08 Yorumla- +1 yıl
Bekaret derdine düşen Türk toplumu hem el değmemiş hem de sekste başarılı kadınlar bekliyor, evet çok mantıklı...
- +1 yıl
bekaret dedigin ne ki dünyadaki her canlının sexe ihtiyacı var ihtiyaç duydunmu seks yapacaksın sevişeceksin arkadaşım namus iki bacak arasında degil ülkemizde namussuz çok hepsi dindar 1 liralık malı 1o liraya satıyolar amna kodumun din tüccarları
- +1 yıl
@MustafaBy siyasetin amna koyım ülkeyi kuran atatürke türk halkı düşman oldu bu halkın amna koyım ben ataturk olmasa padişahın kölesiydik lan biz
- +1 yıl
Senin görüşün bu toplumun yüzde kaçının görüşüne göre doğru? Benim bu bekaret mevzusuna olan kinim emin ol senden daha fazla, kadın derneklerinde bu yüzden evden kaçmış yüzlerce kadın var. Ama konu böyle bir toplumda yetişen, seksi ayıp günah gören, korkan kadından sere serpe yetişmiş, bu baskıyı görmemiş kadınlardan gördüğünü bekleyemezsin... Benim anlatmaya çalıştığım tam olarak bu
- +1 yıl
haksızmıyım? amna koyım biz zavallı mahlukatlarız birbirimize muhtacız tabiki seks yapıcaz bızım ıhtıyacımız lan bu seks yapmaya din konusunda bakan cahil insanlarınamna koyım
- +1 yıl
amnızı ecdadınızı skıyım cahilsiniz bk kokuyosunuz safsınız özentisiniz skışmeyı bile bilmiyorsunuz yozlaşmış dının kurbanı cahil piçsınız kımsnız olm sız ktabınzı sıkerım yol alın
+1 yılvalla türk kizlari candir diyecem de, türk kizlari sevilmeyi hak etmiyor. hepsi olmasa da, çogunlugu öyle
01 Yorumla- +1 yıl
Bilemezsin, belki senin hoşlandığın kız tipinde bir sorun vardır...
Gizli Üye(30-35)+1 yılAyni sey iki cinste de var. Genellemekten zevk aliyoruz.
10 Yorumla
+1 yılBir amacımız yok sadece genel olarak hakim olan duyguları söylüyoruz bu demek degil ki herkes ayni biz sadece çoğunluğun altını ciziyoruz
06 Yorumla- +1 yıl
Trip atar, iyi sevişemez, futboldan anlamaz, dedikoducudur... Bu ülkenin geneli böyle mi cidden? Bana hiç samimi gelmedi.
- +1 yıl
Hayır tabiki bir insan öyle siniflandirilir mi igrenc birsey bu, trip atmasi güzel ve kadinda olmasi gereken birşey, sevişme konusu tecrubeye bağlı eşler düzeltebilir bunu, futboldan anlamasi ki en önemsiz şey kadini böyle siniflandiramayiz benim gozlemim olarak Türk kadını neseli mutlu gulmesini seven eglenmeyi bilen ama egoist olabilen bazen insana sinir krizi gecirtebilen bazen de mutluluktan insani ağlatan garip birsey heralde Turk kadini herşeye sahip ama ne zaman nasil hareket edeceğini bazen bilmiyor
- +1 yıl
Ama Türk kızı genellemesini genelde dediklerimle yapıyorlar, bu da normal olarak sinir bozucu. Sanki tüm kızlar mükemmel, bir bizim kızlarımız problemli. Sanki erkekler mükemmel, kızlar sorunlu...
- +1 yıl
Hepimiz kusurluyuz cogumuzda hatalarimizi baskalarinda ariyoruz belki bundan kaynaklanıyor dur hem sen guzel bir gulumsemeye sahipsin başkalarının birsey demesi bunu degistirmemeli , insan genel olarak basittir bizi birbirmiziden ustun kılan seyler saygi sevgi merhamet ve inanc olabilir
- +1 yıl
Teşekkür ederim 😊 bu arada sorun bana bir şey denmesi değil zaten, lafımı sakınan biri olmadığım için genelde bu konular hiç açılmaz ama Ks bu genellemeyi çok görmeme ve bundan rahatsız olmama sebep oldu... Ve evet, hatayı başkasında aramak hepimizde olan ilkel bir davranış, özür dilemeye alerjisi var bazı insanların sanki. Daha da kötüsü sen bir kez özür dileyince bunu sürekli beklemeye başlıyorlar, kimin hatalı olduğu mühim değil... Ahh ahh çok konuşasım var da neyse 😑
- +1 yıl
Konusabilirsinn istedigin gibi dinlerim
- Aile & Toplum konusunda 980 cevap paylaştı.
+1 yılTürk erkekleri diye genelleyen kızlarla aynıdır heralde
01 Yorumla- +1 yıl
Onlar da aynı öyleyse... Onları da anlayamıyorum
+1 yılBazı davranışlar tamamen size özel ama. O yüzden.
Ya da bazı şeyleri çok aşırı derecede yaptığınız için o genelleme yapılmış olabilir.06 Yorumla- +1 yıl
Ne gibi mesela?
- +1 yıl
Trip olsun, en ufak şeyleri yanlış anlamak olsun.
Bazı kızlarla iletişime bile geçemiyoruz mesela. Yanlış anlaşılıyor. "Bu bana yazıyor" olarak algılanıyor.
Gönül ister ki iletişime açık, önyargılı olmayan, özgüveni yerinde olan bir kızla konuşalım ama. - +1 yıl
Bunların hepsini erkekler bana yaptı. Rahat, umursamaz, egoist... Oysa ben trip atmayıp trip yiyen, eğlenmek isteyip karşılık bulamayan, herkesle kolay iletişim kurabildiği için kıskançlık krizlerine maruz kalan kişi oldum. Ama hiç genelleme yapma gereği duymadım 😑
- +1 yıl
Biz yanlış kişilerle muhattap olmuşuz demek ki
- +1 yıl
+1 yılGenelleme saçma bir eylemdir.
11 Yorumla- +1 yıl
Olayın temeli tam olarak bu, cansın 😊
Onu diyen erkek poposunu yesin Türk hatunlarınin
17 Yorumla- +1 yıl
Aman aman bizden uzak Rus'a Alman'a yakın 😂
- +1 yıl
Başka kim varmış? Gelin sarılalım 😊 free hug
- +1 yıl
Sarılma 😂
- +1 yıl
Teveccühünüz 😂
Aile & Toplum konusunda 358 cevap paylaştı. Sizi mahvetmek yihahaha yaşasın kötülük
12 Yorumla- +1 yıl
Dürüstlük 😂
Gizli Üye(30-35)+1 yılSimdi sevgili isiyle ugrasmayan biri olarak disardan baktigimda kizlarin bir egosundan nefret ediyorum. Onun disinda elestirmem cunku pek samimiyetim olmaz kendileriyle 😂
06 Yorumla- +1 yıl
Samimi kızlar da var, hiç öyle dertleri olmayan, kişilik meselesi bu, genelleme sessiz sakin kızlarla tanış 😊
Cevap sahibi+1 yılYa tabi sessiz sakin kizlarda var. Zaten genelleme yapmiyorum. Ama bende sessiz sakin biri olsugum icin ne ben konusuyorum ne onlar 😂
- +1 yıl
Sessiz sakin kızlar arkadaş ortamında kendini gösteren, samimi tiplerdir. Onların doğal ortamında tanışırsan öyle bir sorun olmaz 😊
Cevap sahibi+1 yılDoğal ortam derken.
- +1 yıl
Yani en samimi arkadaşları, her gün gördüğü insanlar... Onların yanında daha rahat ve özgüvenli oluyorlar
Cevap sahibi+1 yılHmm. Anladim. Haklisin
+1 yılMilliyetçilik kötüdür kız her ülkede aynı dir. Sevilmek ister ilgi ister alışveriş yapmak ister.
İster de ister.00 Yorumla
+1 yılKedi ciğer meselesi 😊
20 Yorumla
+1 yılKendilerini genellesinler az.
10 Yorumla
+1 yılOnlar genelde kuyruk acisinolan erkekler
10 Yorumla
+1 yılİşsiz cahil insanlar takma o tipleri.
10 Yorumla
+1 yılTürkü başka hiçbir ırka değişmem.
20 Yorumla
+1 yılSanki kızlar aynı şeyi yapmıyo
03 Yorumla- +1 yıl
Ben hiç yapmadım, çevremde de öyle bir şey duymadım. Duysam tavrım aynı olurdu...
- +1 yıl
Bende senin söylediğin gibi bir erkek görmedim ne hikmetse
- +1 yıl
Ks burası bir iki başlığın altındaki görüşleri oku, bunu göreceğini garanti ederim. Türk kızı şöyle böyle diyen bir erkek kesin vardı
cogu cuvalda patates genellemeyi hak ederler
01 Yorumla- +1 yıl
Ülkemiz de erkek cenneti çünkü...
Haklısın olabilir. Ama aynı şeyi kızlar da yapıyor
02 Yorumla- +1 yıl
O da yanlış, aynı şey onlar için de geçerli
+1 yıl(bkz:Türkiyeli kız, türkiyede doğan kız)
08 Yorumla- +1 yıl
(bkz. Masumiyet)
- +1 yıl
çünkü türk kızı denen tiplerin hepsi aynı şeyleri birebir yapıyor bütün erkekler aynı demeyi biliyorsunuz da sizin hepinizin aynı olduğunu neden kabul etmiyorsunuz ki İNSANLIK VAJİNAYLA PİPİYLE Mİ BİRBİRİNDEN AYRILIYOR HE VAJİNA PİPİYLE Mİ LANET OLASILAR
- +1 yıl
Bütün erkekler aynı diyenlere de lanet olsun dostum. Hepsi pis sexist 😂
- +1 yıl
evet lahana torbasıcılar ;(((((((((((((((((((((((( napak ölek mi yani
ayrıca ben gözüm kapalı yürüyebiliyorum yani - +1 yıl
evet merak ediyoruz ;((( biri beni uyutsun
- +1 yıl
Benim kafa kırık diyordum, seninki paramparça 😂
- +1 yıl
sen kitap soran kız mısın
- +1 yıl
Ünüm yayılıyor 😂
+1 yılIncik boncuk mevzular bunlar, takma kafana.
06 Yorumla- +1 yıl
Küçük feminik yazayım demiştim bu nick olmadı yaa 😂
- +1 yıl
Küçük mevzular bunlar feminik, takma kafana 😄😄😂
- +1 yıl
Biz günde 10 kez bayan değil kadın diyip bunun açıklamasını yapıyor ve örneklendiriyoruz... Bu le fark yaratıyor. Türk kızı genellemesi çok daha ciddi bir mesele
- +1 yıl
Öküz erkek milleti bunu anlayamıyor maalesef. Sanki yıllarca yurtdışında yaşamışlar da bizim kızları beğenmiyorlar. Yurtdışında yaşayan tanıdıklarımdan duyduklarıma göre bizim kızlar çok daha güzel. Ama gel gör ki bir iki model görmesinler.
- +1 yıl
Bir bey daha 😊
- +1 yıl
Teveccüh ediyorsun, teşekkür ederim :)
Beyin yok onlarda.
10 Yorumla
+1 yılErkekler işte
14 Yorumla- +1 yıl
Bir genellemeyi yıkmak için başka bir genelleme yapmak... Sen de erkeksin ama o yoz tiplerden değilsin, o yüzden genelleyip senin gibi düşünen erkeklere haksızlık etmeyelim 😊
- +1 yıl
Teşekkür ederim ya mutlu oldum bak şimdi :)
- +1 yıl
O zaman ne mutlu bana 😊
- +1 yıl
:) :)
+1 yılZavallılar :D
10 Yorumla
+1 yılGuru iftira
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 333 cevap paylaştı.
+1 yılMal turk kizlari da biz napalim :D
00 Yorumla sa Türk kızları
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılBoyle bir amacim yom
06 Yorumla- +1 yıl
O zaman neden ki?
- +1 yıl
Bilmem
- +1 yıl
O zaman bir daha kullanmasan? 😃 bilmiyorsan kullanmamak da eksiklik hissi vermez bence
- +1 yıl
Kullanmiyorum zaten
- +1 yıl
Bir bey daha 😊
- +1 yıl
Tabi
- Aile & Toplum konusunda 24,5b cevap paylaştı.
+1 yılT0rk kızları
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılHepsi ayni
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar