Ha yok soru gizli görüşe kapalı olduğu için cevap yazmaktan çekiniyor iseler de, o kendi acizlikleridir, ne diyeyim.
Şort giydiği için otobüste tekme yiyen Ayşegül Terzi haberi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Ha yok soru gizli görüşe kapalı olduğu için cevap yazmaktan çekiniyor iseler de, o kendi acizlikleridir, ne diyeyim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Otobüste şort giydiği için yüzüne tekme yiyen bir kadın haberi gördüm. Olay olmuş, kimse müdahale etmemiş, kadının söylediğine göre otobüs şoförü de kadını ilk durakta indirip yoluna devam etmiş. Yardım eden ya da yardım çağıran kimse yokmuş. Saldırganın "Şort giyen kadınlar şeytandır, hepiniz ölmelisiniz" şeklinde kadınla laf dalaşına girdiği de söyleniyor.
En İyi Cevaplar