bazı sebeplerden dolayı istediğim bölüme 21 yaşında başlıcam. Bir sorun olmazsa 25 yaşında mezunum. Yaşıtlarım 22-23 yaşlarında mezun olacak. Çevremde -çok geç, yaşın gidiyor, evlenecek olsan bulamazsın kimseyi- gibi konuşanlar var. Çok takan biri değilim ama bir tedirginlik oluştu.
Söylenildiği kadar kötü gideceğini sanmıyorum çünkü üni ortamını gördüm ve 1. sınıfta çoğunluk 3 yaş küçük olucak. Aynı zamanda yenilerle anlaşması daha kolay olabilir.
Yaşımdan zaten küçük gösteriyorum orda sorun çıkmaz.
Güzel bir üniversite geçmişim olsun istiyorum ve bunu 18 yaşında yapamazdım ama şimdi yapabilirim.
Daha bilinçli oldum. Tabi 25 yaşında mezun olmakta pek keyifli değil ama çok mu kötü duruyor :)
Söylenildiği kadar kötü gideceğini sanmıyorum çünkü üni ortamını gördüm ve 1. sınıfta çoğunluk 3 yaş küçük olucak. Aynı zamanda yenilerle anlaşması daha kolay olabilir.
Yaşımdan zaten küçük gösteriyorum orda sorun çıkmaz.
Güzel bir üniversite geçmişim olsun istiyorum ve bunu 18 yaşında yapamazdım ama şimdi yapabilirim.
Daha bilinçli oldum. Tabi 25 yaşında mezun olmakta pek keyifli değil ama çok mu kötü duruyor :)

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar