Erkek arkadaşım sürekli ayrılıktan bahsediyor

merabalar benim 2 yıllık bir ilişkim war ama uzun zamandır iyi gitmiyor erkek arkadaşım sureklı ayrılıktan bahsediyor bitti diyor ama ertesi gun tekrar arıyor ben hiç ona gitme bitmesin demiyorum kendi kendine gidiyor kendi kendinede geliyor geçenlerde yıne bıttı donus yok bu defa dedı ama yıne aradı senden kopamam diye ama buna rağmen hıc arayıp sormuyor günde 1 defa benım zorumla arıyor sızce ne yapmaya çalışıyor ben anlayamadım gıttı sevdıgıne bıle ınanmıyorum artık
Erkek arkadaşım sürekli ayrılıktan bahsediyor
Cevapla