Bir insan kendini çok övüyorsa kesin bir eksikliği vardır derler, sizce de öyle midir?

Detay kısaymış. Çok mu kısa? Hala mı? Peki teşekkür. :(
Bir insan kendini çok övüyorsa kesin bir eksikliği vardır derler, sizce de öyle midir?
Cevapla