Evet evet evet kendini prens/prenses sanan tiplerden bahsediyorum :)


İtici bir durum. Özgüveni olan insanı yaptıklarıyla karşısındakiler över. Özgüvensiz insan egosunu kullanarak özgüvenindeki eksikliği kapatmaya çalışır. Başarısıyla değil ağzıyla konuşur. Muhtemel söylediklerinin de yarısı yalandır.
Merhaba,
Şöyle bir şey var insanlar kendilerinin yapamadığını ya da kendinde olmayanı çekemiyor. Yaptıklarını anlatmak övmek değildir. Karakteri anlatmak övmek değildir. Olanı anlatmak övmek değildir...
Ben beni övenleri hiiiiç sevmem ya eksik övüyorlar ya da çook övüyorlar
Şimdi ben kendimi övünce dozunda yapıyorum
Yani özgüvensiz hiç değilim valla
Özgüven eksikliği olduğunu düşünmüyorum. Bayağı egolu insanların yapacağı bir şey o. Öyle insanlar umrum dışı.
Cevap
37Cevap
Neden eziklik olsun :D Övünecek çok konu var demek ^^
Sorunları tam olarak ne bilmiyorum ama sıkıntıları büyük beni aşıyor... Öyle insanların çevremde olmasından hoşlanmıyorum...
En nefret ettiğim insan tipi. Başkaları tarafından övülecek bir tarafı olmadığı için kendi kendini övüyor.
Kenidine guvenen insan kendini (kalitesini) yaşatır
Guvenmeyen ise anca konuşur..
Ego da olabilir ya da güven eksikliği de olabilir. Rahatsız edici yapmamak lazım.
Olabilir öyle insanları pek sevmem bırak karşındaki anlar nasıl bir insan olduğunu övmeye gerek yok
Kendileri ile barışık oldukları da çıkabilir ortaya. Hemen öyle düşünmem. Hüsn-i zan iyidir.
Malesef günümüzde ukalalığı ve kendini beğenmişliği Özgüven zanneden bir çok tip var.
Düşünüyorum. cunku disardan goremedikleri övgü açığını kapatmak için yapıyorlar
Öyle değilmiyim 🤓🤩 yani ben hayranim aslında onlara azıcık yani eminler kendinden
Onlar aşağılık kompleksi olan ve hep ezik hisseden kişilerdir
Yok tam tersi aşağılık duygusunun hakimiyetinde olduğudur..
Tabikide özgüven eksikliği olduğunu düşünürüm mal olduğunuda
Bakiyorsun söylediklerine birde kendisine bakıyorsun yok böyle tezatlik.
Özgüvenli insanı kendi överken göremezsiniz. Saçma olur 😁😁 ne gerek var ki? ☺️
Olmak isteyip de olamadığı şeyleri yaşamak isterler bazen öyleleri.
Kendimi övmeyi hiç sevmem çünkü övülecek bir tarafım yok 😂😂
Hepsinin de koltuğa otururken değdiği organ aynı. Ne diye havalanırlar ki?
Kesinlikle evettt. Ve insana katlanıyo olma sorunsalı amaan evlerden ırakk
Kişinin kendisini övmesine gerek yok, Önemli olan karşındakilerin seni övmesi, Bırak başkalarını seni anlatsın.
Evet içi boş hepsinin övdüğü kadar değiller asla insanlardan daha çok onlar kendini över garip olanda bu
Evet tamda öyle.
Egoist olup enaniyet yapmamak lazım 😌
Özgüven eksikliği olsa övmez zaten
Surekli ovuyosa vardir bir sıkinti
Kiskanc ve beceriksiz oluyorlar
Özgüvenden fazlası eksik gibi
Hayır, her kendini öven için geçerli değil.
Evet kesinlikle düşünüyorum
İnsanda ne yoksa en cok onda oldugunu soyler
Ego kasmaya benziyor sanki biraz
Evet, aynı zamanda çok komik görünüyorlar :)
Tabii ki kendiyle alakali bir sorunu vardır bence
Sonradan gelme özgüven olabilir
Kendimi övmüyorum özgüvensizim
olabilir ya da egolu da olabilir
Derinlerde bir yerde, takdir edilmek istiyor.
Evet, düşünüyorum. İşinin ehli kişi övünmez zaten.
Aksine çok özgüvenli utanma olmayan tipler :)
Nefret ediyorum o tarz insanlardan
Gerçek prenses sensin😜
İçi boş olurlar genelde..
kesinlikleeeeeeeeeeeeeeee.. exactly...
Öz-güven eksikliğinden fazla var onlarda.
Muhtemelen. Çok ciddiye almam öyle insanları
sen niye sorularıma yorum yapmıyosun
Kesinlikle evet
evet olabilir
Evet kesinlikle
Olabilir
Evet
Konuşmuyorum ki
Yok la egoist
Evet
Evet
evet öyledir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar