18 yıldır ilk kez bir yerde işe başlayacağım ve bir yandan mecburi olduğu için. İstesem çalışmam fakat annem işten çıktı ve babam yok diye çalışmak istiyorum. Zor zamanlar çünkü.
Oturdugum şehrin işlek ve lüks restoran caddesinde çalışacağım.
12 saat çalışma süresi + 1.300 maaş + sigorta + yeme içme.
Mekanda yakın bana.
Fakat ne yapmalıyım çok mu yorulurum bilmiyorum? Maaşı iyi geldiği için girmek istedim zaten bu işe de.
Bana bir fikir verir misiniz? Müşteriye nasıl davranmalı ve nasıl hareket etmeliyim?
Oturdugum şehrin işlek ve lüks restoran caddesinde çalışacağım.
12 saat çalışma süresi + 1.300 maaş + sigorta + yeme içme.
Mekanda yakın bana.
Fakat ne yapmalıyım çok mu yorulurum bilmiyorum? Maaşı iyi geldiği için girmek istedim zaten bu işe de.
Bana bir fikir verir misiniz? Müşteriye nasıl davranmalı ve nasıl hareket etmeliyim?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar