Babamdan çok bıktım yaş 22 oldu ama bir kez olsun
baba-kız gibi sohbet etmedik, bir kez olsun arkamda
durmadı sırtımı sıvazlamadı beni teselli etmedi ağladığımda
gözyaşımı silmedi : Ağlamayı kes dedi, ağlamak güçsüz insanların işidir diye öğretti,
hep çevremde başka insanlar gözyaşımı sildi
Bu bana çok dokunuyor etrafıma baktığımda hep güzel ilişkiler görüyorum,
evlenecek yaşada geldim beni tanımayan babayla ben napiyim? Ha, konuşuyoruz ama hep boş
konuşuyor benimle mesela yoğurt yicen mi? Bu dizi bitmedi mi?
Bu eski dizi değil miydi? Böyle kendisi bana hiç bir zamanda birşey öğretmedi
mesela örf, adetler vs. bu yüzden heryerde yanlış anlaşıldım napabilirim?
Böyle bir babaya baba denilir mi?
Oturup kendisiyle konuştum ama çok şımarık bir yapısı ve bencil bir yapısı olduğu
için beni anlamıyor bitürlü
Önceden evde çok kavga oluyordu annemde hep benim yanıma sığınıyordu
şimdi kavga olmuyor pek ama ne zaman ses duysam (yüksek) evde, ürküyorum
korkuyorum yine mi kavga diyorum içimden
Sizce napiyim? Ailemin bende hakkı var mı? Onlara aile demek istemiyorum
beni çok yıprattılar...
Manevi bulmak istiyorum ama kim 22 yaşında birine ailelik yapar ki !
baba-kız gibi sohbet etmedik, bir kez olsun arkamda
durmadı sırtımı sıvazlamadı beni teselli etmedi ağladığımda
gözyaşımı silmedi : Ağlamayı kes dedi, ağlamak güçsüz insanların işidir diye öğretti,
hep çevremde başka insanlar gözyaşımı sildi
Bu bana çok dokunuyor etrafıma baktığımda hep güzel ilişkiler görüyorum,
evlenecek yaşada geldim beni tanımayan babayla ben napiyim? Ha, konuşuyoruz ama hep boş
konuşuyor benimle mesela yoğurt yicen mi? Bu dizi bitmedi mi?
Bu eski dizi değil miydi? Böyle kendisi bana hiç bir zamanda birşey öğretmedi
mesela örf, adetler vs. bu yüzden heryerde yanlış anlaşıldım napabilirim?
Böyle bir babaya baba denilir mi?
Oturup kendisiyle konuştum ama çok şımarık bir yapısı ve bencil bir yapısı olduğu
için beni anlamıyor bitürlü
Önceden evde çok kavga oluyordu annemde hep benim yanıma sığınıyordu
şimdi kavga olmuyor pek ama ne zaman ses duysam (yüksek) evde, ürküyorum
korkuyorum yine mi kavga diyorum içimden
Sizce napiyim? Ailemin bende hakkı var mı? Onlara aile demek istemiyorum
beni çok yıprattılar...
Manevi bulmak istiyorum ama kim 22 yaşında birine ailelik yapar ki !
Güncellemeler
+1 yıl
napiyim :(
Güncellemeler
+1 yıl
napyim :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar