Nişanlım soyadımı almak istemiyor nişanı atmalımıyım?

Soyadımı beğenmedini söyledi. Güzel bir soyadım olmayabilir ama kendi soyadıyla birlikte kullanmaya bile sıcak bakmıyordu sonradan iksiyle birlikte olur dedi. bazen tekrar sadece kendininkini kullanamak istiyormuş falan. Bende sadece benimkini kullanmasını istiyorum. madem öyle en başta niye söylemedin dedim kabul edersin sanmıştım diyor. sizce napyım nişanı atıyım mı?
Nişanlım soyadımı almak istemiyor nişanı atmalımıyım?
Cevapla