İlkokulda Baskın Yapıp Aşı Yapacağız Diyen Hemşirelerden Korkar Mıydınız (Bir nesil'in acımasızca aşılanması) ?
Hemşire olan kscanlar kızmasın da aşıdan hala korkuyorum küçükken daha fazla korkardım elim ayağım titrerdi o iğneyi görünce fobim var hala iğneye mecbur olmadıktan sonra ne yaptırmıyorum (ölecek duruma gelirsem belki)
İlk geldiklerinde korkmuştum çünkü abim hep evde iğnenin ne kadar büyük olduğunu anlatırdı bende inanırdım dalga geçtiğini anlamazdım 😄 ama iğne yapıldıktan sonra hiç ağlamadım ve abimin anlattığı kadar büyük olmadığını anladım boşuna korkmuşum diye düşündüm 😄
Bizim aşılar büyük iz bırakıyordu tüp ile ısıtıp yapılırdı o dönem şimdi çok şanslılar. Bırak sınıfı okulda tek korkmayan bendim ilk ben olmak istiyorum diye öne atlardım. Ben aşı olurken sınıf öğretmenim Neriman bile bayılmıştı :)
Aynı iğneler vardı. Isıtılıp kullanılan 1900 ile 1992 arası aynı iğneler kullanıldı ısıtılıp kullanılan türler yani komple metal. Allah babanın mekanını cennet eylesin. Baya varmış yaşı
Ben aval aval bakardım nolcak diye. Arkadaşlarım zırıl zırıl ağlardı ben masum ben :D Aşı oldum oturdum etraftakiler hep ağlamış bir ben ağlamamışım :D hemşire bile şaşırmıştı :D
Korkardım ya 😳 Onu da geç lisedeyim korkudan geberiyorum bir hocam kızlarla konuştuğumu duydu -ay çok korkuyorum ya diyordum tam da o sırada + ilk önce korkanlardan başlayalım dedi gülümseyerek beni tuttu çekti 😳 Koluyla sarıldı ama titriyordum ya anlamadığım aşılardan neden korkuyordum oysa iğne olmaktan korkmam 😁
ERkek adam iğneden korkar mı? uyuşturmadan dikiş bile atılmıştır bana 7 yaşında idim doktor hayret etmişti.. Gerçi şimdide öyleyim ah demediğim için doktorlar korkuyor.
Kalçama kıymık girmişti evin döşeme tahtasından çıkarmak için Paşabahçede Şişe cam fabrikasının revirine götürdüler orada hiç uyuşturmadan yarıp kıymığı aldı ve dikti.. bende seyrettim..
5 yasındayken eve iğneci geldi , iğne vurdu 10 dk yerimden kalkamadım bu bahcede bizimkilerle oturmus üzüm kayısı falan yiyor arkadan yaklasıp kafasına sopa indirmiştim adam bayılmıstı Aradan 13 yıl gecti o adamı ne zaman gorsem utanıyom
1. Sınıftı sanırım, bir anda gelmişlerdi herkes birbirine korkulu gözlerle bakıyordu. Mehmet Can diye çocuk vardı hiç unutmam en arka sıraya çıkıp hayvan gibi böğürüyordu en sonunda kaçtı tutamamışlardı çocuğu :D
Valla bizim siniftan bir erkek kaçtı onu cok zor yakaladilar beni ise hemen kapida. 😭😀 neyse artik sadece kan alinmasindan korkuyorum o da kansiz oldugum icin. Midem bulaniyo da 😭
:D bir arkadaşımın tavana kadar zıpladığına şahit olmuştum :D başka seferdeyse okul çıkışına kadar öğretmenler öğrenciler yakalamak için arkalarından koşmuşlardı :D
En İyi Cevaplar