İlkokulda Baskın Yapıp Aşı Yapacağız Diyen Hemşirelerden Korkar Mıydınız (Bir nesil'in acımasızca aşılanması) ?

İlkokulda Baskın Yapıp Aşı Yapacağız Diyen Hemşirelerden Korkar Mıydınız (Bir nesil'in acımasızca aşılanması) ?

Hemşire olan kscanlar kızmasın da aşıdan hala korkuyorum küçükken daha fazla korkardım elim ayağım titrerdi o iğneyi görünce fobim var hala iğneye mecbur olmadıktan sonra ne yaptırmıyorum (ölecek duruma gelirsem belki)

Peki Kızlar Soruyor üyeleri siz korkar mıydınız ilk okulda duygularınızı anlatır mısınız :)
İlkokulda Baskın Yapıp Aşı Yapacağız Diyen Hemşirelerden Korkar Mıydınız (Bir nesil'in acımasızca aşılanması) ?

#pilavüstü #Aşıyapanhemşireler #İğnekorkum #Korkufilmigibiydi #İlköğretim #Aşıolmak
İlkokulda Baskın Yapıp Aşı Yapacağız Diyen Hemşirelerden Korkar Mıydınız (Bir nesil'in acımasızca aşılanması) ?
Cevapla