Son zamanlarda ara ara gündem olan bir konu çocukları hastalıklardan korumuyor, sağlığını bozuyor diyen bir kesim var özellikle aşı karşıtı bir kişiye soruda görmek istiyorum çocuklara aşıların neden yapılmaması gerektiğini anlatırsa sevinirim çok ayrı görüşler var net bir şey demek imkansız görünüyor fakat fikirlerinizi merak ediyorum.
Tabii ki de yaptırılmalı bana zamanında yaptırılmış herkese yaptırılmış yani ben de yaptırırım sonuçta aşı çıkartmışlar yapılması için değil mi sağlık için tabii ki de yaptırırım ilerleyen zaman için sağlığı için çocuğa yatırım olur
Dunyada okadar bilim adami bunun icin calisma yapmis ve olumlu bulmuslar dusuncesiyle şahsi arastirma yapildiktan sonra olumlu oldugunu dusunup yaptirdik