Okulların açılması için çocuklara aşı yaptırılması gerektiğini düşünüyor musunuz?

Çocuklar da aşılanmalı mı ne diyorsunuz? Büyük bir tartışma var bu konuda. Okulların açılması için çocuklar da aşılansın diyorlar ama bugüne kadar corona'dan ölen çocuk duyduğumu hatırlamıyorum ben. Risk grubu mu çocuklar? Sanki hep grip gibi geçirirler etkilenmezler diyorlardı. Ne oldu da şimdi okullar açılsın istiyorsanız aşı yaptırın deniyor?
Okulların açılması için çocuklara aşı yaptırılması gerektiğini düşünüyor musunuz?
Okulların açılması için çocuklar da aşılanmalı.
Çocuklar aşılanmamalı, aşıların içeriğinden emin değiliz.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Okulların açılması için çocuklara aşı yaptırılması gerektiğini düşünüyor musunuz?
Cevapla