Türkiyede güzellik anlayışı kötümü?

Ben arkadaşlarıma ve bir çok kişiye (yurt dışında yaşıyorum)
victoria secret mankenlerini gösterdim
barbara palvin adriana lima ve miranda kerr candice swanopoel gibi
ama aishwarya rai yı beğendiler sizce neden
Türkiyede güzellik anlayışı kötümü ?

Türkiyede güzellik anlayışı kötümü?

Türkiyede güzellik anlayışı kötümü?
Sizce onların doğu tarzı kadınlar daha mı ilgisini çekiyor

ülkerindeki kızlar alışık geldiği içinmi b

Türkiyede güzellik anlayışı kötümü?
Cevapla