Buna cevap veren herkese +1
Anne tarafına (teyze, dayı) mı baba tarafına (amca, hala) mı daha bağlısınız?
Buna cevap veren herkese +1
insanların davranışına göre değişir bizim anne tarafı daha sıcakkanlı babamlaın tarafı ise çok soğuk yanii :)
O değilde benim annemle babam kuzen hep beraber biz akrabayız 😂😂
Cevap
0Cevap
Benim durumum sabit;
Kimin benden çıkarı varsa,
Onlar daha yakın olur,
Akrabacıklar gelir kullanır gider 😏
Birkez daha akrabasiz olduğumu farkettim
Baba tarafının ben 👦👧 🔫
İki tarafa da bağlı değilim.
Anne tarafı candır 😄
Bütün baba tarafı toplansa bir dayım etmezler.
Öyle valla baba tarafından çektiğimi hiçbir yerde görmedim ben
Yok kıskanıyor mu seviyor mu bilmiyorum da halam milleti doldurur amcamın kızı aynı şekilde arkamdan iş çevirir. Amcalarima ölüyorum desem gelmezler. Yengeleri baştan at çöpe. Sinirlendim
İki tarafada pek bağlı değilim
Baba tarafi
Anne tarafı
Anne tarafına
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar