Anne tarafınızla (Anneanne teyze dayı) mı yoksa Baba tarafınızla (Amca Hala Babaanne) mı daha iyi anlaşırsınız?



Anne tarafı ile hiç iyi anlaşamam. Her gün iç içe olduğumuzu söyleyebilirim. Ancak baba tarafım ile aram anne tarafına göre biraz daha iyidir.
Baba tarafim yokk.. haliyle anne tarafi ile yakınız..
Baban tek evlat mı
Halam yoktu zaten diğerlerinden de birer tane vardı ama şu anda hiç biri yok.. En çok dayımla anlaşırdım 12 yaş büyüktü benden.
Yakın yaşadığımız için amca hala
Eyvallah
Cevap
4Cevap
Iki tarafla da görüşmüyorum denebilir. 6 halam içerisinden sadece 1 i görüşürüz sık sık gerisi bayramdan bayrama bile değil.
Anne tarafı uzakta olduğu için baba tarafıyla daha iyi anlaşırım
Herkesle anlasirim ben her iki tarafda beni sever sayar 😁
Anne tarafım ile daha iyi anlaşırım abicim. Daha fazla değer bildikleri için 😊
Geldi benim ki 🙈 elbet bir gün buluşacağııız💞💞, baba tarafımla
benim ki derken :s
U and me 👼
gizli olmamalıydın ;)"
Kim olduğumu biliyorsun ki daha önce konustuk 😋
engelli olmadığına göre eski sevgililerimden değilsin..
ipucu var mı :)
Sadece bir defacık konustuk ve sende pek umursamadın😊
gizli olmasan bir şansın olabilirdi ;)
Online olup yazmadın bana kırıldım şimdi sende herkes gibisin Tuncay...
Hiç biriyle anlasmam çünkü insan kılıklı SEYTANNN larrr hepside
İki tarafa da yakınlığım eşit derecededir.
Anne tarafımlada iyi değil ama idare
İki tarafla da mesafeliyim
Baba tarafı büyükler iyi anne tarafı Kuzenler iyi
Iki tarafla da aram yok
Her iki tarafla da iyiyim çok şükür
Teyze Dayı ama yaşlılardan babaanne :)
Dayılarımla arkadaş gibiyim
Annanne teyze dayi tabikide
Hicbiri hepsi birer dusman
Hiçbiriyle😅😅😅
Anne tarafımla :)
Baba tarafımla..
Anne tarafı
Tarafsızım
Baba tarafı
Anne tarafımla
Baba tarafı
Anne tarafımla..
Baba tarafı
hiçbiriyle
Anne tarafı
Anne tarafimla
baba tarafımla
anne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar