paraya cıdden ıhtıyacım var. sızce boyle bır ıste calısmalımıyım?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Ya bilmeden yorum yapanları görünce üzlüyorum öncelik le en az bir yabancı dil şart, sonra gemi adamı cüzdanı stcwler kamarot yeterliliği güvenlik farkındalık belgesi pasaport çıkartman gerek. bunlar min 1-2 ayda çıkar ve 2 bin tl rahat gider. sonra denizlerin bahası royal carabbien msc gibi şirketlere başvurabilirsin ama sigorta yok burdaki gibi. maaş lar yere göre değişir ama okadar yüksek değil bahşiş güzel. gezdiğinde cabası
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılZor ve yorucu başta unutma ki doğru dürüst bir sosyal yaşantın olmaz. Bir örnek;kaptan arkadaşım var 2. kaptan çok iyi maaşı var sefere çıkarken eşinin hamile olduğunu öğrendi geri döndüğünde oğlu 1.5 yaşındaydı. Sen bu kadar kalırsın kalmazsın bilemem ama akşam evine dönmek kadar güzeli yoktur
00 Yorumla
+1 yıldenizcilik fakültesinde okuyorum. geminin türü cruise ise giremezsin çünkü cruise gemilerinde türklerin çalışması yasak anca çifte vatandaşlığın falan varsa olabilir ama ücreti doğrudur. bir kaptana 50bin ile 100bin dolar veriyorlar aylık
04 Yorumla- +1 yıl
türküz çünkü. bir türke para kazandırmak istemiyorlar
Soran+1 yılbenım baktıgım ılanda turk ıstıyorlar zaten. sence bır bayan ıcın uygun mu?
- +1 yıl
garsonlukta cinsiyet önemli değildir. dikkatli ve kibar olsanız yeter bence
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 529 cevap paylaştı.
+1 yılDoğru üvey teyzem 9 bin tl maaş alıyordu ama kolay değil birkaç dil bilmen gerek ve bunu eğitimin den geçmen lazım staj görüyorsun şarap isimlerini falan öğreniyorsun falan vs.
02 Yorumla
Soran+1 yıldil yazmıyor?
- +1 yıl
Eğer büyük gemilerde çalışmak istiyorsan dil bilmek şart.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
16Cevap
+1 yılParasi iyi olsada bir bayan icin uygun degil, aylarca denizde bir sürü erkegin icinde, kutu kadar yataklarda gecen gündüzüne karissinda o zaman görürüm seni...
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 365 cevap paylaştı. gemi adam cüzdanı al önce. sonra keyfine bak. ama biraz başlangıçta o belge için biraz masraf ve zaman harcıyosun :)
00 Yorumlaben arkadaşım royal carabianda çalıştı iyidi memnundu ama mülakatlardan geçti deniz işinde en iyisidir royal carabian
03 Yorumla
Soran+1 yılmaaşı ne kadardı
+1 yılo kadar alıyorlar mı bilmiyorum ama
bende benzer şeyler duydum00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılDeniz tutması çok fena birşey lanet olsun parasına dersin 😄😄
00 Yorumla Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,4b cevap paylaştı. O kadar para alsan bile harcayabileceğin yere uzaktan bakıyosun
02 Yorumla
Sorananlamadım
+1 yılGüvenilir bir şirket ise güzel is
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 5,1b cevap paylaştı. düşünsene her limanda bir manita
00 Yorumla7 bin veriyorsalar istafa edip geleyim..
10 Yorumla
+1 yılbence para bırıktırmek ıcın mukemmel bısı
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 361 cevap paylaştı. Gezdiğinde karın olacak ne duruyorsun
02 Yorumla
Soran+1 yılgemılerden korkuyorum ben. ayrıca aılem ızın verırmı bılemıyorum
+1 yılO maaşa filikada bile garsonluk yaparım.
00 Yorumla
+1 yılEger oyleyse bende gidip calisayim
10 Yorumlayaban ellerde ne işin var
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılPeki nereye basvurcaksin boyle bir is icin?
00 YorumlaDoğru değildir
00 Yorumla
+1 yılSen bilirsin.
00 Yorumla
+1 yılsüper iş...
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Gemilerde garsonluk işlerine nasıl bakıyorsunuz? maaş 7bın falan dogru mu? detayada bakın?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer