Şiveli konuşmak siz kızlara göre kıroluk mu?

Ben 20 yaşında bir gencim, İstanbula ekmek paramı kazanmaya geldim ve çalışıyorum, benim çocukluğum İç Anadolu'nun küçük bir ilinde geçti ve İç Anadolu şivesi ile konuşuyorum, İstanbul Türkçesini pek konuşamam ve bundan asla utanmam, gurur duyarım ama yeni tanıştığım kız Şiveli konuşmak hakkında bir yorum yaptı, kızlar böyle mi düşünüyor?
Şiveli konuşmak siz kızlara göre kıroluk mu?
Cevapla