Kızlar sizde ağzına sıçarım lafını fazla kullaıyor musunuz?

biz 4 kişilik grubuz hep öyle takılıyoz 3 kişiydik yeni bir kız geldi arkadaş falan olduk 3 ü kız tek erkek benim kız durmadan ağzına biber sürerim lafını kullanıyor diğer 2 arkadaşımda bu lafı kullanmaya başladım 3 ünüde seviyorum kardeşim gibiler ama bazen bir şeyde diyemiyorum kızların 3 üde tekvandoda siyah kuşak şimdide judoya gidiyolar sizde ağzına biber sürerim lafını fazla kullanıyormusunuz.
Kızlar sizde ağzına sıçarım lafını fazla kullaıyor musunuz?
Cevapla