ben bir erkekle samimi olunca yani samimiyetten kastım muhabbeti eğer sarıyorsa konuşmaktan zevk alıyorsam kendimi kasmıyorum. çişim gelince çişim geldi veya çiş molasıııı :D diyorum.
kız arkadaşım konuşmaları okurken bnim bu yazdığımı görünce ne kadar iğrençsin filan dedi, bana tatlı ve samimi geliyor açıkçası sizce iğrenç bir şey mi? aklıma takıldı çocuk durduk yere benden tiksinmesin :D
not : regl olduğumu filan söylemiyorum. sadece iğrençlik olarak çişim geldi diyorum başka öyle özel bir şey demiyorum
kız arkadaşım konuşmaları okurken bnim bu yazdığımı görünce ne kadar iğrençsin filan dedi, bana tatlı ve samimi geliyor açıkçası sizce iğrenç bir şey mi? aklıma takıldı çocuk durduk yere benden tiksinmesin :D
not : regl olduğumu filan söylemiyorum. sadece iğrençlik olarak çişim geldi diyorum başka öyle özel bir şey demiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar