Konuşurken/mesajlaşırken, ''çişim geldi'' diyen kızlardan tiksiniyor musunuz?

ben bir erkekle samimi olunca yani samimiyetten kastım muhabbeti eğer sarıyorsa konuşmaktan zevk alıyorsam kendimi kasmıyorum. çişim gelince çişim geldi veya çiş molasıııı :D diyorum.

kız arkadaşım konuşmaları okurken bnim bu yazdığımı görünce ne kadar iğrençsin filan dedi, bana tatlı ve samimi geliyor açıkçası sizce iğrenç bir şey mi? aklıma takıldı çocuk durduk yere benden tiksinmesin :D

not : regl olduğumu filan söylemiyorum. sadece iğrençlik olarak çişim geldi diyorum başka öyle özel bir şey demiyorum
Konuşurken/mesajlaşırken, ''çişim geldi'' diyen kızlardan tiksiniyor musunuz?
Cevapla