Kızların aralarında canım cicim aşkımlı konuşmaları size de yapmacık geliyor mu? Çoğu bana yapmacık geliyor. Canım cicim aşkım deyip sonradan arkalarından yardırdıklarına çok şahit oldum 🤔

Kızların aralarında canım cicim aşkımlı konuşmaları size de yapmacık geliyor mu? Çoğu bana yapmacık geliyor. Canım cicim aşkım deyip sonradan arkalarından yardırdıklarına çok şahit oldum 🤔

Kızların birbirlerine aşkım vs demesi bana da yapmacık geliyor. Bir kadının bana aşkım, cicim demesi çok hoşuma gitmiyor. Canım denmesinde hiçbir sıkıntı yok çünkü ben de kullanıyorum. İşte bazı kelimelere irite oluyorum.
Kelimesinden ziyade samimi içten canım cicim aşkım diyenler var ama kızın arkasından yardırıyor canım aşkım diyor bazısı
Öyle arkadaşımın bir arkadaş grubu var. Kızın takıldığı gezdiği 4-5 kişilik bir grup herkes canım aşkım bebeğim diyor iyi güzel içlerinden biri kızların erkek arkadaşlarına yürüyor. Kız diyor ki seni sevgilim diye tanıştırsam dakikasında sana yürür. O kızın bunu yapması ayrı bir ilginç, o kızı o grupta tutmaları ayrı bir ilginçlik :)))
Okurken çalıştığım yerdeki call-centerdakilerle aram iyiydi en az 10 kız vardı. Hepsiyle aram iyiydi hepsi de birbirine canım cicim bebeğim derdi o kız ortamdan gitti mi o senin kankan var ya diye başlarlardı.
Bir kadın olarak bazen yapmacık buluyorum ben de. Yani beni hayatında ilk kez görmüş bir kadının bana aşkım, canım vs. demesi irrite ediyor beni. Ne alaka oluyorum.. Ancak yakın arkadaşlarsa falan bence gayet normal
samimiysen evet normal ama yeni tanışmışsındır ya da aslında sevmeyip nefret ettiğin biriyse göze batıyor.
Bana da çok yapmacık geliyor.. bazıları var ki zaten önce canım cicim olurlar bir bakmışsın ki arkasından demedikleri ya da yapmadıkları dedi kodu kalmamış.. aşkım falan demeleri de çok yapmacık buluyorum..
Birbirlerinin yüzlerine canım cicim aşkım, arkadan veryansınlar, kuyu kazmalar.. Kadının düşmanı yine kadındır. Ben bunu bilir, bunu söylerim..
Cevap
8Cevap
bana da hiç samimi gelmiyor nedense.. Arkasından eleştirip hal ve hareketlerinin kendisine uymadığını söyleyenler, aradan belli bir süre geçtikten sonra aynı insanla aşklı yavrumlu canımlı cicimli iyi ki varsınlı Oluyorlar.. 😄
Demek ki bazılarının karakteri Zaman aşımına uğrayabiliyor..
Benim konuşma dilimde de bu kelimeler olmasa da benzerleri var ama ben içimden geldiği için derim içimden gelmezse hiç demem.🌸☺️
içten samimi söyleyenlere saygımız sonsuz ☺️
🙏🏻✨
Evet kızı sevmiyor ama ahhh canım nasılsın sonrada arkasından dedikodu ya da kuyusunu kazıyor 😒😒😒🥺🙁
Aynen öyle :o
😂🤣🤣🤣
Hiç aşko kuşko biri değilim ama samimi olduğum arkadaşlarıma da canım cicim derim yani o kadar da değil
açıklama kısmında belirttiğim üzere yalandan samimiyetten bahsediyordum. Canım cicim deyip arkadan sallayanlara
Onlar yapmacık geliyor evet
Ergenlerde görüyorum bunu daha çok 15-23 yaş aralığı. Sitede de var biri fenomen he __ diğeri guru İsa__ itici duruyorsunuz kızlar yapmayın bunu kendinize. Arkadaşlık oynuyorlar görüşlerde saçma buluyorum , arada gülüp geçiyorum okuyunca🤣
kimmiş onlar :D
Helene ve isabelle🤣
helene1 ve isabella181919 al buyur😄
tanımadığım için bir şey diyemeyeceğim :D
Bende tanımıyorum soruları vitrine çıkıyor fenomenin , arada bakıp gülüyorum 😄
Kızlar bu derece samimiyetsiz
hahaha buna birinci elden şahit olmuş biriyim :D
Sadece çevremdeki birkaç kişiye bu şekilde hitap ediyorum. Onun dışında hemcinsim bile olsa gereksiz samimiyete gerek yok.
gereksizinden ziyade yalandan samimiyet gözüme çok batıyor. Kıza canım cicim deyip kızın sevgilisine yürüyeni gördü bu gözler
artık bırak kadınlara insanlara güvenmek bile lüks olmuş :)))
hep şunu söylerim güven kazanılması gereken bir şeydir. Kimse direkt tamamen güvenmek yanlış. İnsanlara belli ölçüde güvenirim o zamanla güvenimi ya kazanır ya da tamamen kaybeder.
Bir iş yaptırırken parayı peşin ödemek gibi senin ki :D parayı bir kez verdin mi bir daha iş yaptıramazsın :D benim tarzım daha çok önden biraz para veririm ki işi boşlamasın iş bitiminde veririm parasını. Bana göre hiç güvenmemek de doğru değil, tamamen güvenmek de
Sen bilirsin lakin ki o da iyi değil bir noktada bu sefer güvenmemen gerektiği birine güveneceksin :D kaçınılmaz son :D o da seni hataya sürükler kısacası
Bak işte o gerçekten yoruyor insanı onu ben de yaşıyorum. Bir de kişiler flört döneminde seni etkilemek için olduğundan farklı davranıyor sonra ilişkiye başlıyorsun. Sen aynı davranıyorsun. Karşı artık normal davranmaya başlıyor ama sana gelip sen değiştin diyor :D yeni insan tanımayı severim ama ilişki konusunda artık insanı yormaya başlıyor maalesef.
Sosyal anlamda üşenmem ben severim. İş flörte gelince beklentiler oluyor vs o yoruyor beni bir de özgürlüğüne de düşkün biriyim hiç bir ilişkimde karşımdakini kısıtlamadım ne giyiminde ne de gezmelerinde bir bakıyorum her şeye bir yorum eleştiri yapma demeler kısıtlamaya çalışmalar vs bir yerden sonra da hayırdır sevgilim misin ne bu diyorsun kestirip atıyorsun sonra peşinden koşup düzeltmeye çalışmalar. Bir kez soğudun mu bitti o iş
Bunun aynısını ben kadınlarda yaşıyorum :D arkadaşça konuşuyorum hoşlanmaya başlıyorlar. Sevgili olmuşuz kısıtlamayınca bu sefer hep kontrol altında kalmış kısıtlanmış kız bu sefer kontrol etme zamanı ben de diye tribe giriyor :D yeni insan tanımayı severim ama sosyal anlamda bir de benim genelde en yakın arkadaşlarım hep kızlar olmuştur. Hem cinsler arasında çok fazla çekememezlik rekabet oluyor.
Çok mesafe bilmez hitaplar. Fazla yakınlıktan hoşlanmıyorum az bir mesafe 😄
bir çok yerde ne diyor "sosyal mesafeye dikkat edelim lütfen" :D
dükkanın önünü kapatmayalım hocam :P
Tabiki yapmacık inanmayın cicimsiz de kalmayın fal gibi 😅
o nasıl oluyor :D
onu anladım :))) hem yapay hem cicimsiz kalmama olayını diyorum :)))
Amerikanlar gibi honey deriz ama yüzeysel bir yaklaşımdır karşıdakide bunu bilirse dilde olduğunu kaldığını sorun yaşanmaz hee birdr söylesi var canım cicim dedi diye bana borç verir düşüncesinde olup o kişiye yüklendiğinde acaba dillerini değiştirip mesafe koyan cikarmi bunu da denemek lazım 😅😅
Borç isteyene bende de yok sende varsa bana borç versene diyorum bir daha gelmiyor genelde :D büyük ihtimalle safa yatar anlamamış gibi yapar genelde taktik o oluyor. Daha çok canım cicim bebeğim deyince karşısındaki samimi bulup her şeyini anlatacak diye bekliyor gibi geliyor bana sonra da onu dedikodu malzemesi kullanır muhtemelen
Ben seçici biriyim 100 arkadaşım olacağına 5 arkadaşım olsun sağlam olsun ama ister istemez denk geliyorsun bir arkadaş ortamında filan.
Avusturya'da öyle olabilir ama burada ortam insanıyım diye çok gördüm. Şöyle adam arkadaşım dediği kişi içeriye girip adamın birlikte olduğu kızla uyumaya kalkanı gördüm :D en son hala görüşüyorlardı. Ben öyle bir durumda olay çıkarır kavga eder o kişiyi de kestirip atarım nitekim yaptım da en son 17 yıllık arkadaşımı kestirip attım.
Biraz öyle oldu. Ortama bir kız girince değişen adamı hiç sevmem yatağa atmak için ellerinden geleni yapıyor bir grup tayfa kıza yürüyenler ve yürümeyenler olarak ikiye ayrıldık :D kafam güzel gidip dans ederken kız geldi diye öbür grup tribe girdi bu adamlar da 40 yaşına gelmiş adamlar yeni ergen de değiller. Kafam kaldırmıyor artık benim bu tür şeyleri
Canım cicim diyorsam sallamam arkasından çünkü bir kıza canım cicim nadir derim
sallayan çok gördüm :O
Samimi bulmuyorum. Ama oyle konusup yapmacik olmayan da vardir.
İlla ki o yüzden çoğu yapmacık geliyor diye belirttim.
Çok itici ve çok yapmacık :D Böyle konuşanaların bir çoğu 2 gün sonra kötü oluyor
yok ya olmaz :D gene eskisi gibi olurlar tecrübeyle sabit :D
öyle üniversitedeyken benim sevgilimin kuzeni de benden hoşlanıyormuş benimkine hoşlandığını söylemiş bir de beni mahallede güzel sarışın mavi gözlü göçmen bir kızla gördüler o dönem biriyle görüşüyordum bitirdim. Onu görüp bir de üstüne kuzeni hoşlandığını söyleyince kıymete bindik sevgili olduktan sonra haberim oldu bunlar tartıştılar sonra gelen mesaj bir erkek için birbirimizi üzmeye değmez boş ver :D benim masamda benim flörtüme yürüdü diye kaç yıllık arkadaşımı ne hale soktum iletişimimi de kestim
bazı şeyler çok normalleşmiş insanlara
Buradakilere bakma sanalda çoğu kişi farklı davranıyor. Buraya baksam aşkımdan ölen kaç kişi vardı :D
Öyle valla sanalda olan sanalda kalır :D
Benimde hoşuma gitmiyor onlar genelde kokoş kızlar şeytandırlar
Yapmacık gelmiyor. Doğru yerde ve zamanda kullanılınca keyifli.
Samimi olduğunu kişiye canım cicim aşkım dersin onundışında yapmaçık geliyor.
Duyunca fenalık geçiriyorum
o niye :D
Bu canlının arkadaşlığı bile yapmacık lan 😂
hatun duymasın bak sünnet eder seni sonra :D
Kanka ama bunlar gerçekler ya 🤔
ustura altına yatacak olan sensin bro sen biliyorsun :D
Evet geliyor ama bu tuzağa çok düşüyorum 😂
canım cicim tatlım bebeğim deyince hemen yelkenleri suya mı düşürüyorsun :D
hem yapmacık geliyor hem de sen yapıyorsun :o
dengesiz misin sen modum :o
akşam oldu ne günaydını :o
gelmiyor, yapmacık başka bir şey.
Kıskanmak tan o
Hiç yapmacık gelmiyor
Hiç sevmem hiç hoşlanmam
değişir ben herkese öyle diyorum
Bazıları yapmacık evet
Ayy bu çok tarlı
Evet
Geliyor
Aynen çok sahte
Ben hep öyle konuşuyorum alışkanlıktan
Hayatlari tiyatro
Bana herkes oyle
He zaten öyle
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?