Böyle samimiyetsiz, vıcık vıcık 🤢 asdjdk

Böyle samimiyetsiz, vıcık vıcık 🤢 asdjdk

Hayır bence itici değiller yani o şekilde konuşmaktan hoşlanıyor olabilirler belki de bu yüzden de ben itici bulmuyorum hiç bir şekilde. zaten kızların birbirine aşkım demesinde sorun yok bence kızlar diyebilir belki öyle seviyorlardır.
valla kız arkadaşlarıma genelde isimleri ile hitap ederim içimden gelirse bebeğim falan diyorum ama kız kardeşime söylemediğim bir şey kalmaz annecim bile diyorum yavrum diyorum aşkım diyorum bir tanem diyorum 😂
Sesli güldüm asddjffk
Cevap
10Cevap
Özellikle "aşko kuşko" diyen kızlar aşırı itici samimiyetsizliği bir kenara bıraktım. Hayır yani ne aşkı bu neyin aşkını yaşıyorsun onunla da bu hitabı kullanıyorsun çok mantıksızca tabi lezbiyensen ayrı mesele.
Ben diyorum neden samimiyetsiz olsun ki
Herkese söylemem samimiyetine inandığım
Arkadaşlarıma söylüyorum
Ayyy evet ya gıcık oluyorum bende. Samimiyetsiz geliyor ben kanka kelimesini de sevmem mesela adım var benim ya boşa konmamış
Size aşkom denediğimiz için üzülmüşsünğz anladığım kadarıyla shsjsjs
Aşkım kelimesini zaten sevmiyorum kız erkek fark etmiyor 😅 Keyifli geceler.
Hayır ama gereğinden fazla söylenirse itici olur ya da başka bir anlamda anlaşılır
yuzune karsi askim gidince bu ne ka$ar buuu
Yani aşkım kelimesini komple sevmediğim için bisey diyemiycem
Bu aşkım kelimesinden hiç hoşlanmıyorum hatta bazı çiftlerden duyuyorum hiç hoşuma gitmiyor çok cringe onun yerine hayatım daha anlamlı bence
Aşkım deseler iyi de aşko kuşko daha itici geliyo bana
Evet ben de sevmiyorum aşkım değil de askiiiimmm yapmıyorlar mı ıykkk 🤢🤢
Askolar karilar die bizim is arkadaşı bazen de askiiiiiim die uzatıo ama i ile değil ı ile 😂😂
O sırada kankam ile benim birbirimize "yavrum, gülüm" vb. Şeyler ile hitap etmemiz jdjejekejsksksksks
Midemin kusası geliyor öyle kızları görünce 🤢🤢🤮🤮
Aşkoğğ tipler samimi değil zaten
Hepimiz diyoruz itici falan da değil.
Aşko daha iğrenç yaa
Değil değil değil wlekkeshhejs
Bırak büyükbaba istedikleri gibi hitap etsinler
İtici değil seviyor arkadaşını diyor.
Gerçekten çok samimiyetsizce
Erkek görmemişler demek
Aşırıya kaçtığı zaman ciddi anlamda itici oluyor
sana da her şey itici geliyor
ajgsgjsga hayır değil
Bazılarına yakışıyor bence
Evet, embesiller
değiliz ağlamayın size demiyolar diye dgjhjgf
İtici mi bilmem ben kullanmıyorum 😄
Kuzum kelimesi kadar itici değildir 🤢
hayır değiliz.
Hayır
Degiliz
değil
Abi rahat bırakın bizi yaagggggg😂😂
Yoooo çok tatli
Yoo değiliz
değil
aşko kuşko konuşanlara o tip kızları sevmiyorum
Aynen gardaş katılıyorum
İtici tabiki.
Tiksinç
Evettt çok
bence minnoş
Değil.
İticidir kral
Benim midem bulanıyor o onları görünce 🤢
Kötü ya
yoo değiliz
Yoo itici değiliz
Bazen söylüyorum 😂
kurtlar vadisi ;)
hayır değiliz
İtici
Bence değil 🙄
Bence de öyle.
Evett 😂😂
Erkekler dese gay sanarlar ama
Ne alaka sen çok mu samimisin aw
Tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?