Kızların birbirine aşkım falan demesi çok samimiyetsiz ve itici değilmi?

Sürekli birbirinize aşkım bebegim bocegim diyorsunjz. Banada diyorlar bazen ağzının ustune yapistirasim geliyor. Lwz değilseniz neden diyorsunuz? Çok samimiyetsiz ve itici
Kızların birbirine aşkım falan demesi çok samimiyetsiz ve itici değilmi?
Cevapla