Kızlar birbirlerine neden ‘aşkım’ diye hitap eder?

Özellikle bizim toplumumuzda “bazı” kızlar birbirlerine aşkım diye hitap ediyor ve bu beni aşırı derecede tilt ediyor. Hani seversin edersin ama aşkım da demezsin. 🤔
Kızlar birbirlerine neden ‘aşkım’ diye hitap eder?
Hemcinslerim siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Kızlar birbirlerine neden ‘aşkım’ diye hitap eder?
Kızlar birbirlerine neden ‘aşkım’ diye hitap eder?
Cevapla