Özellikle bizim toplumumuzda “bazı” kızlar birbirlerine aşkım diye hitap ediyor ve bu beni aşırı derecede tilt ediyor. Hani seversin edersin ama aşkım da demezsin. 🤔 Kızlar birbirlerine neden ‘aşkım’ diye hitap eder? Hemcinslerim siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Kızlar birbirlerine neden ‘aşkım’ diye hitap eder?
Ben sadece çok sevdiğim şeylere aşkım diyorum ama sevgilime demem mesela çünkü aşkım kelimesi bana biraz sulu geliyor sevgilime hayatım demek daha güzel bence