Sizce bir ailenin oturup çocuğuyla içki içmesi normal mi?

Bakın arkadaşlar arada değil haftada hatta haftada birkaç kez. Ya bir annenin 18 yaşındaki çocuğuna rakı ikram etmesi nasıl normal gelebilir? Ben mi çok tersim? Nesini anlamıyorum ya da. Bunu yapan insanlar öğretmen. Erkek arkadaşımın ailesi. Her ortamda bir alkol. Ben geri kafalı bir insan değilim. Alkole karşı olmak geri kafalılık da değil bence. Yeşilay ne için var. Ordakilerde mi geri kafalı. Dini boyutuna bakmıyorum bile, ha baksam yobaz olurum. Ama bence bu olayın ne nezih ne de modern bir tarafı yok. Biraz önce dayanamadım ve dile getirdim bunu. Çünkü ilerde bende belkii o ailenin içine gireceğim ve cidden rahatsız oldum. Üzüldü terbiyesiz insanların hayatı seni ilgilendirmez dedi haklı evet pişman oldum. Siz olsanız napardınız?
Sizce bir ailenin oturup çocuğuyla içki içmesi normal mi?
Cevapla