AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
89Cevap
bu kadar güzel olmana ne gerek vardı..bak hoşlanıyorum işte senden...diyebilirsin
Birazcık anlattım bende:)
https://youtu.be/yg683wHXS3YTutucan kolundan alican karşına dicen ki seni seviyorum ! Sende bana karsı biseyler hissedersen beni dünyanın en mutlu erkegi yapmakla şereflenebilirsin
Boyle yaparsa kesınlıkle dayak yer bırak dayak yemeyı mıllet uzerıne ususur :D
kendine saygısı olan hiçbir erkek hiçbir kızın karşısında "senin sevgini kazanmak benim için şereftir" mesajı verecek kadar küçülmez, küçülmemeli. ne demek yani, kız tenezzül edip de karşılık verecekmiş de erkek onore olacakmış, hah, kafaya bak. herkese aslan olsun benim önümde kedi olsun, iyiymiş :)
bi yere davet ederim açıkça söylerim.ya olur ya olmaz.şans %50
yazılır dedin kaybettin.
küfürmü yazsaydım..
ilgiye boğucaksın.Günaydın mesajı atıcaksın o anlar ;)
mesjlara cevap vermiyor 3 mesaj attım cevap vermedii... kzıın sevgiliside var..
onu hergünün gecesi günlüğüne yazdığını , onun samimi arkadaşına söyle
buda ona söylesin böylelikle sevgilisiniz dostum
olmasınızda bu adım çok önemli
sende hemen git günlük oluştur kendine yazmaya başla dostum :))
en yakın arkadaşım bana gelip "bi çocuk var seni günlüğüne yazıyomuş kızaamm" dese kahkaha atarım.
herkes birmi dostum kimi sever kimi sevmez artık sıradan şeylerden sıkılmadınızmı
ayşe çok tatlısın senden hoşlanıyorum kezbanların işi.
Şimdi doğal ol gülümse gözlerine bak iltifat et kızdır onu arada kızınca sırıt ne şirinsin kızınca de =)
kızın sevgiliside varmış ya bir inişli bir çıkışlı mesajımada cevap vermiyor
o zaman uzaklaş dostum o iş yaş
link
bu ne telden gıriyorum..
hımm öyle tabiiii...
evinin kadını çocuklarının anası olacaksın okkadar! ayyy bayılırım sert erkeklere gerektiğinde seviyorum diye 2 tane çakacak(!)
tabiii tabiiii başka ? :D
sana 2tane çaktınmı,sevişmemeyı gözden çıkaracak,dayak yıyıp artı aynı yatakta yatacak degılsın herhaldee
işin esprisi ya iş olsun işte
sen sert erkeği görde ne olursun..yanlış anlamayın bizim bir tanıdık vardı.kız nişanlıydı nişanlısı ilgilenmiyodu aynı sertti kız bana hep derdi erkek dediğin sert olur vurdummu oturtur diye şimdi evliler ne ilişkiye girebiliyolar nede anlaşıyolar boşanma noktasına geldiler.adam hergün s*ttir git diye bağırıyomuş..karı hala duruyo..siz seviyosanız tercih siizn.ben tam dersi mülayim iyi kalplileri severim..
ya ciddiye aldığınıza inanmıyorum (!) işaretini boşuna mı yokduk Türk sinemasından bir alıntıdır diye bir not mu yazmam lazımdı acaba?
dedim ya yanlış anlamayın diye öyleleri var ama...kaşınıyolar size laf demiyorum..
ciddiye almadım. o yüzden güldüm (:D) biz kim kadını dövmek kim peeeeh o eskidenmiş. sinirlendimi kadına çakan erkekler. şimdi erkekler kadından dayak yiyor.
evet :D
;)
Mazoşistsin :D. Kadınlar anormal tipler diyorumda kımse ınanmıyorlar dayak attın mı sevılıyorsun arkadaş dunyaya bak ne hale geldi :D.
:)
asuhep monoton şeyler bundan sonra bir kız bulursan hiç kaçırma çak ağzının üstüne :D
dayak isteyenide ilk defa görüyorum...:D:D
her şeyin bir ilki vardır güzelim;)
ortama,kıza ve psikilojik durumuma göre değişir ama bakışlar kesinlekle olcak hacı.
oooo orası tamam güven tamam iltifat tamam onu biraz tanıdım ve kenddimden de biraz bahsettim ve ufak tefek takılmalar tamam sinir etmeler birraz tamam numarasını alma tamam son günlerde biraz daha belli ettim mesajlarıma cevap vermiyor... birde kızın sevgiliside var hanii var mıyokmu bellide değil yanii bir dargın bir küs felan ilişkisi var yok artık ne kadar gerçekçi bilmyrum...
ha bide hiç güzel olduğunu söyleme dünyanın en güzel kızıda olsa yazarken güzel olduğunu söyleme, senin onu güzellik için sevmediğini anlasın ya da öyle zannetsin.Allah yardım etsin birader ne diyeyim. belkide naz yapıyodur olmamı bazı kızlar böyle yaparak ona olan aşkını ölçüyorlar.bırakıp gierse allah belasını versin gitti. daha beter üstüme gelip sevdiğini söylerse tamam seviyo bu , gibi
kalbine giden yollara asfalt dökeyim, meltem.
Kaliteli asfalt mı sonradan yagmurda karda kalkmasın :D
Bunun özel bir taktiği yok paşam. Yazılanlara baksana, doğal olarak hepsi birbirinin aynı. Asıl sorulacak soru şu, utangaç mısın değil misin?
söyleyeceğim en etkili zamanı kollarım.. söylerim şak diye
çok götünü kaldırma yeter
ne gibi?
Önce arkadas olursun muhabbet kurarsın sonrasını ayarlarsın zaten kendin.Ama şu soruyu günün sorusu yapman saçma olmus :)
bir şişe absent her derde devaa ;) gerçekleri tüm çıplaklığıyla ortaya serer :)
çıkışta bişeyler yapalım mı? , işin yoksa bişyler içelim mi ?
Kalemi baş ve işaret parmağı ile tutarak.
:D
direk söyle hacı.. inandırıcı ol!
Arkadaş olmalısın önce.. Bodoslama girilmez. Yok çiçek al hediye al şiir yaz hikaye bunlar arkadaşlık kur samimi ol daha sonra sende gönlü varsa anlarsın zaten bas teklifi gelsin gerisi
mesajlarda ıltıfat et,karşılıklı geldıgındede güzel laflar soyle ağzından kaçırmış gıbı davran :)
panpa eğer kız odun ise ağzınla kuş tut,dünyayı kurtaran adamın oğlu ol yine işe yaramaz :)
Samimi davran , böyle hani bir bakış vardırya ondan at :) ha bide kibar konuş olay biter :)
Hoşlanılan kıza diye :D
ahahahah :D
O nasıl bısey
Aşşağıdaki yazanları yapma yeter :)Git içinden geleni yap yeter ;:)
Hamit Altıntop : ''DİREK'' söylerim . :))
Pff Bıktım Amk Artık Bu Sorulardan Hemende En Başa Alıyorlar Ya İnsanlar Böle Soruları Gerçekten Anlamak Güç Dorusu
of yaa bir kıza hoşlandıgını itiraf etmek bukadar mı zor yaa...
ne alakası var arkdaşım daha ne yapayım ben zaten sevgiliside varmış mesajlarımada cevap vermiyor...
:(hadi yaa
neee hadiii yaaa bak yorumları oku en üst yorum
valla bnde böyle problem var açıkcası olmuyo ne kadar da hoşlansam gidip konuşamıyorum
tut kolundan senı sevıyorum kadın ve ya kız da alnından op :D hahaha
Saçların çok güzel kokuyor.. Dur la bu olmaz deneme.. Düşüneceğim bunu..
Beni yemelerini çok istiyorum ama yaklaşmaktan çok korkuyorum
hayatında bana yer var mı de :D
yok derse peki?:))
ayaktada giderim :P
Konuş, yavaş gönlünü al. Sonra çiçek gönder. Bol destekli olanlardan
Kursta hoşlandığım bir kıza nasıl acılabilirim ( konuşmayı demedim çok kısa bitti cümle ) şimdi neyapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim.
sürekli göz göze gelmek
Mektupla yazılır, sms ile yazılır, mail ile yazılır.
gizliiii :( - - - -
Gözlerine bak sürekli yeterLi :)
sen benım helalımsın derım gıder yapısırım
hoşlanan zaten anlar arkadaşım fazla zorlama.
konuşmaya çalış
konuşuyoruz zaten aramızda iyi numarısı felanda var bende ama mesajlarıma cevap vermiyor 2-3 mesaj attım cevap vermediii... yalan söylyüyor görmedim diyor ama sevgilisidie varmış
o zaman unut o kızı yaa sevgılısıde varsa eğer
bu tiple etkilemem lazım onu yaa sevgilisiylede bir barış bir küs gidiyorlarmış öyleee
Merhaba senı cok sevıyorum dıye yazılır :D
biraz saçmala konu$urken, tatli bir saçmalik..
tatlı bir saçmalık?
her lafın sonuna gülücük koy,bunun gibi :))
yok artık daha neler ?
kızlar böyle erkeklerden hoşlanır,o yüzden bunu yapmalısın
zaten durum paylaşımların şonvnawkoyuyorum g�lücül.
nette filan onunla özelden konuştuğundada koy gülücük
tamam zaten yapıyoqumda bunun hoşlanmayla cidden ne alakasi var?
neden bu bana sürekli gülücük atıyo filan diye düşünür,sonra bu durumu yakın kız arkadaşlara bahseder.kız arkadaşlarda bunun bir hoşlanma belirtisi olduğundan filan bahseder.böylece yavaş yavaş seni düşünmeye başlar.anladın mı ?
Kıza ve ortama göre değişir bu.
gozlerinin icine bakarsin sureklii
Yazılmaz yahuşuhlu,uzak durulur gibi yapılır. :)
ağzının içine girerim
yemesin seni
yaklaşıp söylemen lazım başka çare yok
belki de emin olmaması daha iyidir
Benim gibi doğru zamanı bekle. Sen beklerken hanımefendi ellerinden kaysın gitsin. :(
bakışlar davranışlar konuşur resmen
onun dikkatini çek göz önünde bulun :)
al eline kalemi mektup yaz
hoşlanılan kıza yazmam
Senden hoşlanıyorum
Eee ne yapayım der kızda ya da ben senden hoslanmıyorum baskasına asıgım anında hayal bır karakter cıkar ortaya :D
Bold
.
Fısıldaaa
Surekli hoslamaz hoştlarsan hoslanan olursun .