
Bildiğiniz gibi günümüzde psikolojik hastalığı olanlar oldukça artış göstermekte. Belki de daha tespit edilemeyenler bile vardır toplum yargısı yüzünden bir psikologa gidemeyenler nedeniyle. Mutlaka çevrenizde görüyorsunuzdur; depresyona giren, şizofrenisi olan, bipolar bozukluğu, kişilik bozukluğu, obsesif hastalığı olan kişileri. Onları '' sen delisin '', '' sen akıl hastasısın '', '' senin tahtaların eksik '' daha bunun gibi bir sürü yaklaşımlarla yargılamak doğru mu? Onlar bu hastalıkları bilerek istemiyorlar. Psikologların söylediği bir söz vardır: '' Bize gerçek hastalar değil de gerçek hastaların hasta ettikleri kişiler gelir '' diye.
Onlara yaklaşırken biraz daha dikkatli olmamız gerektiğini düşünüyorum. Çünkü insanın kendi içindeki psikolojik savaş hiç hafife alınacak bir durum değilken bir de toplum tarafından böyle yargılanmaları onları daha kötü bir çıkmaza sokmaz mı sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar