Evet arkadaşlar, konumuz bir psikolojik rahatsızlık olarak kabul edilen depresyondur. Depresyon tedavi edilmesi gereken bir hastalıktir, tedavi edilmesi şarttır, edilmezse sonu çok ciddi şeyler doğurabilir. Ben yaşadım sizlerle paylaşmak istedim tedavi sürecinde neler yaşadığımi neler çektiğimi. Anlatacak kimsem yok. 1 tane bile arkadaşım yok uzun olacak ama kusura bakmayın. 23 yaşında geçirdim bu rahatsızlığı, ilk önce önemsemedim, normalde zaten umursamayan bir tipim. Önemsemedim. Zamanla geçer dedim. Ama geçmedi. Daha çok ilerledi ve işin tuhaf yani nedir biliyor musunuz? Zor günler geçirdiğinizDe yanınızda 1 kişinin bile size destek vermemesıdir. Bu tür sorunlarla karşılaşan insanlar insan desteğini arar. Çevre desteğini arar, ve ne var ki bu tür sorunları yaşayan insanları hiç kimse destek olmak istemez (deli) gözüyle bakarlar. Depresyon akıl hastalığı değil psikolojik bir rahatsızlıktir Oysaki...
Evet arkadaşlar bunu yaşayanlar bilir , ve bende biliyorum 5 sene boyunca bunu yenememis insanlar tanıdım, Sebeb leri vardır illaki her insanın hayat şartları var her insan rahat değil. Ama önemli olan bu değil. Ben depresyon yaşadım, ve şu kadarını soyliyeyim size yanımda ailem dahil Allahın hiçbir kulu yoktu, kimse bana destek vermedi ne maddi nede manevi , kimse ne annem ne babam nede kardeşim kimsede bir gram destek görmedim ben kimseden, Oysaki hayvanlar bile yavruları hasta olduğunu gördüklerinde veya hissettiklerinde hasta olduklarını yavrularınin yanında olurlar dimi? Onun zor günlerinde yanında olup onu sevip sevgi gösterip ona güç verir güç . Gücu yenebilecek bir mantık yoktur hayatta, inancı yenebileceginizi bir güçte yoktur, inanç olmadan güç güç olmadan inanç olmaz arkadaşlar, Nitekim ben kurtuldum, ama neler çektim , ve yanımda kimse yoktu bu daha kötü, cok KOtu bir durum bu bu durumu anlatamıyorum kelimelere dökemiyorum bu durumu ailenin destek vermeme durumunu, destek vermediler bana vermediler kimse bana sahip çıkmadi kimse tanıdım ben ya yanlız yanlız savaş tim yanlız tektim hep. Ve sonuç ? Tedavi sürecini bitirdim Allaha çok şükürler olsun ki 1 yıl içerisinde yendim, cok zor günler geçirdim çok zordu çok , aglamamak için kendimle savaştigim günler oldu, ama ne olursa olsu asla pes etmedim. Güçlü insanlar ne kadar zor durumla karşılaşırsa karşılaşsin lar. Hiçbir zorluk onları yenemez, kim ne anlar ki inanmış bir insandan? Size tavsiyem bu durumları yaşamış veya yaşıyor olan insanları dıslamayın, deli muamelesi yapmayın, ona destek olun insan zor günlerinde yanında olan insanları asla unutmazlar ve asla yanlış yapmazlar, bu durum da olan insana yardım etmek , insanlık görevidir, ayrıca sevaptir. Benim size tavsiyem ne kadar bu zor bir rahatsızlık olursa olsun asla boyun eymëyın, asla pes etmeyin , asla inancınızi yitirmeyin, bu durumları yaşamış olan veya yaşıyor olan insanlar beni daha çok iyi anlayacaktir, başınızı daha çok ağrıtmayayım, hoşçakalin.
ASLA PES ETME
Psikolojik rahatsızlıklar yaşayan insanlarin deli muamelesi görmesi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Cok guzel anlatmis yazmissin tesekkur ederim
rica ederim önemli değil , pek fazla kişinin anlamasini kitlenin anlamasına ihtimal vermiyordum öylede oluyo. ama olsun yaşayanlar anlasin yeter