Önceden okb, adhd, bipolar gibi kişilik bozukluğu olan kişiler bunu gizlerdi. Şimdi statü göstergesi oldu.
Ne yapalım yani psikiyatri hapları kullanıyorsan, sana bulasmayalım mı, korkmamız mı gerek, tersin pis midir?
Önceden okb, adhd, bipolar gibi kişilik bozukluğu olan kişiler bunu gizlerdi. Şimdi statü göstergesi oldu.
Ne yapalım yani psikiyatri hapları kullanıyorsan, sana bulasmayalım mı, korkmamız mı gerek, tersin pis midir?
Çok yazık. Saydığın hastalıkların birine sahip olsaydın ne kadar yalnız ve zorlandıklarını bilirdin. Dislektik bir çocuğun eğitim hayatı boyunca ne kadar zorlandığını tahmin dahi edemezsin. Ailesi, öğretmenleri tarafından fark edilmemiş bir dislektik çocuğun yaşıtlarının kolayca öğrendiği konularda zorlanmasını, çocuğun beceriksizliği, tembelliği, aptallığı olarak görülmesini ve sürekli o çocuğa başarısızlığıyla bunların hissettirilmesini düşünebiliyor musun! Bütün okul hayatı boyunca o çocuk hatanın, eksikliğin kendinde olduğuna inanarak büyüyor ve adil olmayan şartlarda diğer öğrencilerle yarışıyor. Bu insanlar büyüdüklerinde farklı olanın ne olduğunu öğrenince kendileri gibi zorluk çekmiş diğer insanlarla paylaşmak istedikleri şeyler oluyor.
Senin gibi sağlıklı bir insanın huzurunda, bizim gibi ruh hastalarının kendi hallerimizi, teşhislerimizi, ilaçlarımızı, tedavilerimizi… konuştuğumuz için özür dilerim.
Bol sağlıklı günler
social mediaaaa. ben ergenken (yani birkac sene once) dis teli takmak, gozluk kullanmak falan cok populerdi mesela. daha da kucukken dua ederdim kolum kirilsa da alciya alinsa diye 😁 havali geliyordu. simdi de sosyal medyada anksiyete bozuklugu, hatta yeme bozukluklari dedigin gibi statu göstergesi oldu. bir isi yaparken kaygi ceken anksiyete bozuklugum var diyor, halbuki bu böyle bir sey degil. uzuldugunde yemek yemek istememen de yeme bozuklugu degil mesela. probleme sahip olmak farkli geliyor cunku normal olmak yeterince ilgi cekici degil
Bize bulaşmayın sizi öldürürüz ahsj böö
Evet bu tripteler ahshs
Korkman gerekiyordu bu olmadı ahsjs
Sen de mi psikopatsın
Deli hastanesinden kaçtım buraya geldim ne diyosun
İhbar ediyorum
Çok kötüsün
Senin kadar degil
🥲
😧
Cevap
1Cevap
Hayır yani baktik israrla vazgecmiyor bi de nazlarını cekiyoz
Bunu nerden çıkardın. Eskisi kadar kötü karşılanmıyor diye soyluyo millet. Bu hastalıklar zor yani yaşayan bilir.
Ergenler öyle zannediyor
Sen 2001 doğumlusun
Adı üstünde çünkü ruh hastaları
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?