İnsanlar neden ruh hastası olmayı havalı bir şey zannediyor?

Önceden okb, adhd, bipolar gibi kişilik bozukluğu olan kişiler bunu gizlerdi. Şimdi statü göstergesi oldu.

Ne yapalım yani psikiyatri hapları kullanıyorsan, sana bulasmayalım mı, korkmamız mı gerek, tersin pis midir?

İnsanlar neden ruh hastası olmayı havalı bir şey zannediyor?
Cevapla