Yeni girdiğim ortamlarda alışana kadar hep sessiz sakin kalıyorum bu özelliğini pek sevmiyorum sanki gereksiz hissediyorum o ortam da kendimi ne yapmam gerek bunu aşmam için
Ve bu ara sanki az insan istiyorum. Çok çevrelerde bulundum yeri geldi bir uyumak için eve geldiğim bile oldu sosyal biriyim ama sanki gördüğüm sevgilerimden darbelerden sonra kimse ile konuşmak için pek uğraş vermiyorum bir kaç insan lâ samimi olayım yeni insanlara soğuk oluyorum olmasa da olur kapatıyorum ve soğuk görünüyorum ister istemez
Ve bu ara sanki az insan istiyorum. Çok çevrelerde bulundum yeri geldi bir uyumak için eve geldiğim bile oldu sosyal biriyim ama sanki gördüğüm sevgilerimden darbelerden sonra kimse ile konuşmak için pek uğraş vermiyorum bir kaç insan lâ samimi olayım yeni insanlara soğuk oluyorum olmasa da olur kapatıyorum ve soğuk görünüyorum ister istemez
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar