Hayata tutunamıyorum. sevilmeyen, sayılmayan bir insanım?

gencim, çalışan bir bayanım.
Yaşamak güzel şey diyeceksiniz. öyledir belki de.
ama ben yaşamaya uygun biri değilim
çevremdeki kimse beni sevmiyor, bana saygı duyulmuyor.
okul hayatımda da bu böyleydi şu an iş hayatımda da böyle
hani böyle ufak tefek şeyler olur ya
ama canınızı yakar, sizi daha da alıngan hale getirir
şu an o durumdayım
işyerinde doğum günleri kutlanır, ama sizinki kutlanmaz...
uzak yerden gelmişsinizdir. başka bir yerden gelen birine hoşgeldin denir size denmez
yemeğe çıkarlar, siz onlarla rahat edemediğiniz için onlarla gitmek istemezsiniz, ama kimse çağırmaz zaten sizi
daha bir okadar çok şey...
çevremde sevilmiyorum, sevilmek bir kenara dışlanıyorum. sevilmek de istemem saygı duyulsun yeter. o da yok. yaşamak istemiyorum
Hayata tutunamıyorum. sevilmeyen, sayılmayan bir insanım?
Cevapla