Üvey anne hep kötü mü olur, yoksa iyi olanları da var mı?

Benim gördüğüm ve yaşadığım etrafımdan duyduğum genelde üvey anneler hep kötü oluyor. Ben yıllarca yaşadım bir çok sorunla karşılaştım.

Babamın 2 çocuğu olduğu halde evlendi babamla ama sonra bizi istemedi 2 erkek kardeşiz sonra 2 tanede üvey anneden oldu 1 kız 1 erkek kardeşim.

Bize çok psikolojik baskı uyguladı yaşımız büyük olduğu için dövme olmadı. Ama babamı doldurdu hep anlatacak çok şey var.

Ama özetle üvey anne iyi olabilirmi?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben evlendim şimdi ayrıyım yani alakam yok ama ara sıra düşününce aklıma geliyor yaşananlar.
Üvey anne hep kötü mü olur, yoksa iyi olanları da var mı?
Cevapla