Çocukların da iyisi ve kötüsü olduğunu düşünüyorum sizce?

Örnek vereyim. Çocuklar anlık oyun içinde zıtlaşarak herşeyi yapabiliyorlar. Ama bazıları bilerek zevk alarak kötülük yapıyor. Komşumla böyle bir tartışma yaşadık. Oğlu benim oğlumu takip ediyor o neye kızıyor üzülüyorsa onları yapıyor ve ağlamasını zevkle izliyor.. Ya da bir yemek yiyor geçip karşısına gözüne baka baka yemekten zevk alıyor. Plan yapıyor baya baya. Ben de kızdım kötü niyetli kıskançlığından ne yapacağını bilmiyor çocuk. Annesi de bütün çocukların duygusu aynıdır diyor. Siz ne diyorsunuz bence art niyetli zorbalar kötü niyetli

Çocukların da iyisi ve kötüsü olduğunu düşünüyorum sizce?
Cevapla