Bence çocukluktan belli oluyor bir insanın kötü ya da iyi olacağı?

Ben artık buna inanıyorum çocuk masumdur saftır gibi bir şeyde yok benim için sadece daha az akıllı oluyorlar gelisimleri devam ettiği için yoksa zorba, fena çocuklar yok mu birsuru var hiç mi yaşamadık çocukken zorbalık? Biz neden yapmıyorduk? Biz çocuk değil miydik? Hem çocukken kötü olan kim varsa büyüyünce 10 katı oluyor.

Bence çocukluktan belli oluyor bir insanın kötü ya da iyi olacağı?
Cevapla