18 yaşında olduğu halde ailesinden şiddet gören kız arkadaşlarımız var mı?

ne desem suç oluyor düşman gibi görüyorlar beni sürekli kavga ediyoruz annemle karşılık vermiycekmişim o yüzden dövüyormuş içimde kalırsada söyliyceklerim kafayı yicek gibi oluyorum elim ayağım titriyor geçen gün gözü dönmüş dinsiz biri bile imana gelir kardeşim o sürekli kavga ettiğim kardeşim bile bana acıyıp ağladı iyice sinir krizi geçirdim o bıraktı dövmeyi kendi kendime vurmaya başladım ve tek ağzımdan çıkan kelime baba beni kurtar öldürcek beni die sürekli tekrarlıyordum başka hiçbi kelime çıkmıyordu ağzımdan babam bi kere daha vur boşarım seni dedi ondan sonra durdu :((( bide gidip nişanlımın ailesinin yanında marifet gibi çok kaşındı dövdüm kızını dövmeyen dizini döver dedi bilmiyorum napıcam kinde tutamıyorum herşeye rağmen gene gidip konuşuyorum ama gün geçtikçe yıpranıyorum ölüm sürekli aklımda bi gün canıma kıymaktan korkuyorum o hırsla
18 yaşında olduğu halde ailesinden şiddet gören kız arkadaşlarımız var mı?
Cevapla