
Yalanmı bence Doğru peki benim bu tutumum yanlış mı sizce

Doğru bir söz tabiki ama herşeyin bir sınırı var. Yani kıskanmanında bir yeri ve biçimi var abartıldığında iki tarafada zarar verebiliyo bazen. Ama kıskanmayan insanda zaten sevmiyodur bence.
Ya allam bana öyle bir sevgili gelsin ki beni havadan bile kıskansın ya yapraktan ağaçtan bile kıskansın o derece yani bence çok tatlı birisinin sizi kıskanması
insanlar sevdiğini kıskanır kıskanmıyorsa sevmiyordur ya da ... dır...
Cevap
3Cevap
Seven kıskanır bu kadar ! Baska soze gerek yok bence.
Rahattir guveniyordur bisi diyemem ben kiskanirim sevgilimde beni kiskansin 👍
Bence cok dogru sevdgini kiskanirsin one oyle gtcek kizlarla flan takilcak snra benim yanima gelcek oldu o zaman dgum gunum dede boynuzlarim icin cila alsin
Kıskanmayan sevmiyordur
Seviyorsan kıskanırsın, kendinden bile
Sevmiyor
Net
Fazla kıskanmamak şartıyla iyidir.
Ne kadar çok seversen o kadar çok kıskanırsın, bu yanlış bir düşünce.
Sana az önce yazdığım cümle yanlış diyorum bende zaten anlamadin sanırım.
Seviyorsa kıskanmalı...
Kıskanmayan sevmiyordur net
Dogru soyluyosun bro
Cok dogru 👏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar