Lisans ortalamam çok düşük moralim bozuluyor:(

yaw arkadaşlar 4.sınıftadayım şuan ve ortalamam 2.16 moralim çok bozuk ya bu ortalamayla beni ne işe alırlar ne de yüksek lisansa :( benim gibi ortalaması düşük olup iyi bi işe giren ya da yüksek lisans kazanan var mı? çok üzülüyorum cidden:( eskiden daha kötüydü ancak bu dönem biraz bu kadar toplayabildim ama yine de olmuyor:(:(:(
Güncellemeler
+1 yıl
yaw arkadaşlarımın 2.5 2.7 3falan benim yerlerde sürünüyo ne kötü ya :( çok üzülüyorum:(
Güncellemeler
+1 yıl
yaw çıldırcam yaw olmuyor olmuyor! çok talihsizim! bi dersin finaline giremedim çalışamamıştım hoca bütte kasmış kasmış da kasmışşşşşşşş finalde doğru yanlış bütte de klasik sordu a lık ders b geldi sıçtı batırdı ya benim ortalamayı iyi mi? eskiden okula adapte olamadım ghatta repeat bile oldum ortalamam 1.60lardan anca 1.90 en son bu sene 2.16 ya çıktı ama yetmiyor ya millet 3lerle mezun biz 2lerle küfür gibi bişey aklım almıyor :( çok üzülüyorum 2.dönem de kassam bu olay 2.40ı geçmicek :( ağla
Güncellemeler
+1 yıl
biyoloji okuyorum arkadaşlarım soranlar için
Lisans ortalamam çok düşük moralim bozuluyor:(
Cevapla