Yan komşunuzu seviyor musunuz .? :D

Düşündüm de iyi insanlarmış yahu (sakızlı muhallebi getirince)

Sen yan komşunu seviyor musun ? Eksileri - Artıları neler .? :D

Buna alt üst komşu da dahil olsun herkesin yan komşusu olmayabilir :P Bengül teyze eğer burdaysan duy beni Seni Seviyorumm <3 :D
Yan komşunuzu seviyor musunuz .? :D
Cevapla