Komşularınızı seviyor musunuz?

Ben nefret ediyorum. Bugüne kadar çok az sevdiğim komşum oldu. Nerede anlaşamayacağım insan var beni buluyor sanki... Bir de hep aile apartmanına denk geldiğim için herkes birbirini tutuyor haksız da olsa, kavga da edemiyor insan herkes sana düşman oluyor... yok mu benim gibi hiç :)
Sevmek mi? Nefret ediyorum!
Onlar sadece komşu değil, kardeş kardeş!
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Aile apartmanından kastım arkadaş/akraba apartmanı...
Komşularınızı seviyor musunuz?
Cevapla