Ben tesettürlü bir bayanım. Şimdi size soruyorum. Neden ötekileştiriyorsunuz bizi? Burada da çok soru görüyorum bununla ilgili ve merak ediyorum. Arkadaşlar, ben anime izliyorum, rock dinliyorum, bisiklet sürüyorum, arkadaşlarımla yürüyüşlere ya da AVMlere gidiyorum. Yemek yapıyorum, tek başıma iken eğlenmek için dans ediyor, şarkı söylüyorum. Herkes gibiyim yani. Davranışlarım sizin gibi. Ama neden sırf başımda örtü var, veya erkeklere karşı mesafeli olduğumuz için eglenmeyi bilmeyen yobaz insan konumuna düşüyoruz? Bugün biri bana böyle dedi, cok üzüldüm. Ama ona acidigim için üzüldüm. Ben baş örtüm ile size karşı yobaz gorunebilirim ama sizin de beyniniz bana yobaz geliyor. Vesselâm.
Bu konu hakkında görüşlerinizi okumak isterim.
Bu konu hakkında görüşlerinizi okumak isterim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar