Ben tesettürlü bir bayanım, yazdıklarıma yorum bekliyorum?

Ben tesettürlü bir bayanım. Şimdi size soruyorum. Neden ötekileştiriyorsunuz bizi? Burada da çok soru görüyorum bununla ilgili ve merak ediyorum. Arkadaşlar, ben anime izliyorum, rock dinliyorum, bisiklet sürüyorum, arkadaşlarımla yürüyüşlere ya da AVMlere gidiyorum. Yemek yapıyorum, tek başıma iken eğlenmek için dans ediyor, şarkı söylüyorum. Herkes gibiyim yani. Davranışlarım sizin gibi. Ama neden sırf başımda örtü var, veya erkeklere karşı mesafeli olduğumuz için eglenmeyi bilmeyen yobaz insan konumuna düşüyoruz? Bugün biri bana böyle dedi, cok üzüldüm. Ama ona acidigim için üzüldüm. Ben baş örtüm ile size karşı yobaz gorunebilirim ama sizin de beyniniz bana yobaz geliyor. Vesselâm.

Bu konu hakkında görüşlerinizi okumak isterim.
Ben tesettürlü bir bayanım, yazdıklarıma yorum bekliyorum?
Cevapla