Düşündüğünde biz de çok fakiriz diyen var mı?

mesela ben 23 yaşındayım hala sobalı evde oturuyorz büyük bi şehirde yaşamamıza rağmen. hatta hala küçük tüp kullanıyoruz. bi ehşiyete heveslendim neyime ise 1 senedir gidip alamadım bile.komşunun verdiği koltukları kullanıyoruz vs
Düşündüğünde biz de çok fakiriz diyen var mı?
Cevapla