Muhabbetim hiç iyi değil kendimi ifade edemiyorum...

birinle konuşurken hmmm ,evet, yani,iyi omuş gibi kelimeler kullanıyorum yorum yapamıyorum kendimden birşeyler katip anlatamıyorum biliyorum kitap oku diyeceksiniz kitap okurken de sıkılıyorum..insanlarla samimi olamıyorum canım cicim olamıyorum o yüzden sevgilimde olmuyo arkadaşım da yani genel olarak sıkıcı bi insanım ama öyle olmak istemiyorum .. bunu yenmem lazım ama nasıl?
Muhabbetim hiç iyi değil kendimi ifade edemiyorum...
Cevapla