Diksiyonum kötü, kendimi ifade edemiyorum. Ne yapmam gerek?

Yazarak çok daha iyi ifade ediyorum kendimi. Konuşurken söylemek istediklerim daha doğrusu cümle içindeyken kullanmak istediğim kelimeler bazen aklıma gelmiyor. Bazen de harf degisikliği yapiyorum konuşurken istemeden mesela susam demek istiyorumdur sosam çıkıyor ağzımdan o an 😅 gülüyorum ama çok kötü içimdekileri ifade edemiyorum hiç ya bu böyle gitmezki. Aslında içimde neler var neler yazdiğimda çok güzel ifade ediyorum ama konuşmada çok kötüyüm. Bunlarin haricinde çok fazla tebessüm eden bir insanım hani insanlarda kötü izlenim birakmak istemiyorum hep yüzüm güler ama normal halim bi tık sert duruyo olabilir. Ne yapmam gerek kendimi daha iyi nasil ifade ederim. Nolur yardim edin seneye sunum falan yapicaz rezil olmak istemem.

Güncellemeler
+1 yıl
Herkese teşekkür ederim önerileriniz için ♡
Diksiyonum kötü, kendimi ifade edemiyorum. Ne yapmam gerek?
Cevapla