Yazarak çok daha iyi ifade ediyorum kendimi. Konuşurken söylemek istediklerim daha doğrusu cümle içindeyken kullanmak istediğim kelimeler bazen aklıma gelmiyor. Bazen de harf degisikliği yapiyorum konuşurken istemeden mesela susam demek istiyorumdur sosam çıkıyor ağzımdan o an 😅 gülüyorum ama çok kötü içimdekileri ifade edemiyorum hiç ya bu böyle gitmezki. Aslında içimde neler var neler yazdiğimda çok güzel ifade ediyorum ama konuşmada çok kötüyüm. Bunlarin haricinde çok fazla tebessüm eden bir insanım hani insanlarda kötü izlenim birakmak istemiyorum hep yüzüm güler ama normal halim bi tık sert duruyo olabilir. Ne yapmam gerek kendimi daha iyi nasil ifade ederim. Nolur yardim edin seneye sunum falan yapicaz rezil olmak istemem.
Güncellemeler
+1 yıl
Herkese teşekkür ederim önerileriniz için ♡
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer