Dostunu çok seviyorsun, artı çok değer veriyorsun ama o seni hiç umursamıyor ne yaparsın?

Benim çok sevdiğim burcu diye dostum kardeşim vardı o kadar çok seviyordum ki kardeşim dediğim birine annem dedim.. Ta ki üniversteye gidene kadar çok iyidi gitti beni artık bazen umürsadı bazan hiç umursamadı .. şimdi 2 yabancı gibi olduk , bazen nefret ediyorum bazende öyle çok özlüyorumki arayamıyorum neyapacağım ben:((Arkadaşlarım sen ara o aramazda o seni kardeşin seni umursamayanı arayabilir misiniz?
Dostunu çok seviyorsun, artı çok değer veriyorsun ama o seni hiç umursamıyor ne yaparsın?
Cevapla