Keşke hiç kadın olmasaydı, yaratılmasalardı?

Az önce bir video izledim bazı müslüman ülkelerde savaş alanında olan ülkeler yani oradaki kadınlara ve kızlara tecavüz ediyorlarmış şimdi daha iyi düşünüyorum da keşke kadınlar hiç olmasaydı o zaman ne göz tacizine, ne şiddete, hakarete, ne zorbalığa, tecavüze maruz kalırlardı erkekler ellerini becerirdi kadınlar da eziyet görmezdi sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
şu az önceki gizli kullanıcı cahili tartışma yemiyorsa yorum atmayacaksın cahil kadın düşmanı
Keşke hiç kadın olmasaydı, yaratılmasalardı?
Cevapla