Ankara'da niye şort giyenlere öküz gibi bakılıyor?

Şortu geçtim ben uzun etek giymiştim bi' amca afedersiniz ama yuh yani ayak bileği kesiyodu bildiğin. Çüş yani sadece bileklerim açıktaydı napalım bu sıcakta haşema mı giyelim Ankara neden böyle şu an izmirdeyim bavul hazırlıyorum, ankaraya gidiyorum diye tüm şortları burada bırakıyorum çünkü ankarada etek bile giyilmez teyzeler bile cıkcıklıyor hayır neresi ayıp hödük müsünüz acaba diyesim geliyor. Siz de buna katılıyor musunuz Ankara halkı? Duyun sesimi asgdjshj
Güncellemeler
+1 yıl
Ankara bildiğin yobaz l*n . bence yani
Güncellemeler
+1 yıl
YA ANKARAYA SÖVMÜYORUZ GERÇEKLERİ SÖYLÜYORUZ yoksa ben de seviyom canım ankaram adsjdgjlghsfghdslj <3
Ankara'da niye şort giyenlere öküz gibi bakılıyor?
Cevapla